VAB

I natt var det tredje natten i rad med magsjuka för mina sessor. Emmy verkar tack och lov ha återhämtat sig hyfsat och har inte mått dåligt sedan i går morse, medan Ebba fortfarande mår lite sisådär. Med tanke på smittorisken blir de hemma ett par dagar till, så nu är det VAB som gäller för mig. Trots att det är tisdag i morgon tänkte jag låta Mathias byta av mig då, eftersom mina nior skriver nationellt prov i svenska då och då känns det bättre att vara på plats än att ha vikarie.

En tröst är ju att jag får mer tid med flickorna än om jag skulle varit på jobbet och att senaste numret av Allt i Hemmet landade i min brevlåda i dag. Ha en bra början på veckan och tack för alla krya-på-er-hälsningar! KRAM

Kommentarer :

#1: Annika

Krya på er från mig också! Hoppas att dina tjejer snart mår bättre!

skriven
#2: Petra

USCH säger jag, här hemma är det F som får städa upp efter mig oftast. Jag hinner sällan in till toan innan det kommer någon annanstans. :( krya på er alla

skriven
#3: Mari

Det var långdraget.....bara ni slipper undan nu.

Ibland har det nåt gott med sej iaf, tur det.

Smart att vara hemma lite x-tra dagar för som sagt var vinterkräksjukan sprids ju som en löpeld.



Krya på dem nu och kram från mej!!

skriven
#4: Dahlarna

Hoppas att tjejerna snart blir friska! Och att ni vuxna slipper det! Hoppas att din tisdag blir bra! Jag tänker lite extra på dig idag! KRAMAR i massor!!!

skriven
#5: Linda P

Och här kommer en till.. KRYA PÅ ER!

skriven
#6: Anna

Fy f** för magsjukan.... här verkar den dessutom ta om, och det har vi verkligen inte tid med :/

krya på er! //anna

skriven
#7: Annah

Stackare! Det är bara det värsta man kan drabbas av tror jag!

Krya på er och jag håller alla tummar för att ingen mer ska insjukna!

Kram Annah

skriven
#8: Syrran

Stackars flickor! Hoppas det har gått över nu så de får vara på dagis och leka! Stora kramar från moster!

skriven
#9: isabels värld

Usch ja, vad jobbigt! Vi har också gått igenom den där förbaskade vinterkräksjukan. Hoppas tjejerna kryar på sig snart! kram Pernilla

skriven
#10: Dahlarna

Hur har ni det hemma i sjukstugan idag???? Har ni vuxna fortfarande klarat er undan? Gick tisdagen bra? Ojoj - många frågor blir det... TÄnker på dig! KRAMISAR!

skriven
#11: lotta

krya pa er!!!

skriven

Kommentera inlägget här :