Presenter

Det blir mycket på vigseltema denna vecka, men jag hoppas ni står ut ;-) Eftersom vår vigsel var hemlig förväntade vi oss inga presenter, men de vänner som visste hade ändå med sig fina saker till oss.


Min barndomsbästis, som också var vittne, gav oss detta fina hjärta.


Två andra kära vänner gav oss denna snygga vas från Designhouse Stockholm.


Av Emmys bästis med föräldrar, som bara misstänkte vad som var på g, fick vi ett passande kärleksspel.


En söt presentpåse fylld med goda teer, chokladhjärtan och ett presentkort på en restaurang här i stan fick vi av ännu ett par kära vänner.

Presenterna vi fick var mycket uppskattade, väl uttänkta och passade oss perfekt, men ännu mer värmde det i hjärtat att alla delade vår glädje och fick vår dag att bli en av de mest minnesvärda dagarna i vårt liv tillsammans. Alla fina gratulationskommentarer jag fått här på bloggen värmer också massor - så tack ALLA söta!

Kommentarer :

#1: Jemps

Fina presenter! Har du berättat hur själva frieriet gick till eller är det hemligt / "krasst planerat"? ;-) Skulle vilja se er också, vad ni hade på er! Skicka via fejsets mail vet jag! Och du måste bara måste ju visa ringarna igen! :-) Kram kram! Vittnet var det fröken E? Nyfiken är mitt middle-name... ;-)

skriven
#2: Mallaco

Men vad är det jag hör? Är du fru numer?=)

Va, hur missade jag detta?

Jag måste ha sovit hela veckan för jag har visst missat en massa inlägg märker jag!!

Vad kul grattis!!!!

Fina presenter och smaskig tårta. Ojoj, fru, det låter härligt!!



KRam

skriven
#3: Mari

Det är lugnt, bara kul att få se och höra.....



Ett kärlekspel, vad fyndigt. Har jag aldrig sett innan. Finfina pinaler ni fått!



Kram och ha det så gott!

skriven
#4: Dahlarna

Vilka fina presenter! Kul med genomtänkta & bra gåvor!



Har du haft en bra dag? Mannen har varit själv i Stockholm idag & shoppat!! Han kom hem med ett supersnygga Adidasskor till mig! Vilken skräll! Letade efter samma modell förra året & nu hade en ny kommit ut, som han så kärleksfullt köpte till mig :-). Barnen & jag har haft en mysdag hemma. Jag har målat klart i köket & de hjälpte mig med handräckning av material. Skulle sedan skruva ner hatthyllan som jag sålt via Blocket & då stod två små prinsar på varsin stol & hjälpte mig att hålla medans jag skruvade. Är det barnarbete??? ;-) Vi har fikat semlor & spelat Wii!

KRAMAR!!!

skriven
#5: Sofie

Vilka jättefina presenter! Kan förstå om ni är mer än nöjda :) Kram!

skriven
#6: annelie

Vad ser jag...Sitter på sjukan med storasyster och ser att jag har missat något ohyggligt viktigt som hänt i ditt liv!!!!

Stoort grattis. Hoppas ni får ett långt och lyckligt liv tillsammans.

Grattis igen, va kuuul

skriven
#7: Lotta

så mkt fiiiint!! vaserna från designhouse stockholm e ju så läckra!!

skriven

Kommentera inlägget här :