Presenter

Jag fick så mycket fint i går på min födelsedag. Här kommer några av sakerna:


Detta söta rådjur fick jag redan förra helgen av kära Hanna.


Ljuslyktor, som fick ta plats bredvid krukgubben, fick jag av svärföräldrarna. Det kanske inte syns så bra på bilden, men prickarna är röda.


Ännu en miniorkidée av mina föräldrar.


Marimekkomuggar fick jag passande nog av söta Mari(e)...

Detta är premiärinlägget från min nya kompis laptopen. Vi trivs redan fint ihop! :-) Nu ska jag kika vidare på Pernillas jul. KRAM

Kommentarer :

#1: Malin

Åhh så mycket fint!!! Gilalr särskilt muggarna. Superfina! Kram kram och grattis i efterskott :)

skriven
#2: Jemps

Jättefina presenter! Såg du att Pernilla gjorde snöbollarna av vit choklad som jag har tänkt prova? De såg ut att bli riktigt smaskiga! :-) Kram kram!

skriven
#3: Dahlarna

Oj så mycket fint du har fått!

Nu är det bara två dagar kvar - sedan JULLOV!!! härligt! Vi har riktigt busväder här nu. Med blåst & kyla. Igår kom 2 dm snö ;-)! Så nu är det vitt och fint ute. KRAMISAR

skriven
#4: Inspirera Mera

Vilka fina presenter du har fått.

Kram Sandra

skriven
#5: Mari

Grattis i efterskott!! Va fina saker du fått.

Muggarna var verkligen kul och vad bra att du och laptopen kommer så bra övernse. Går oxå i funderingarna att köpa en men får se efter jul.

Hade en men dottern tog visst med sej den när hon flyttade:-)



Ha en bra fortsatt vecka!! KRAM!

skriven
#6: Milla

Vad fina saker...älskar de där Marimekko. Får önska mig såna till mars.Ha en härlig torsdag Kram Milla

skriven
#7: Jenny

Vilka fina saker du fått! Marimekko kan man nog inte ha för mycket av :-) Skulle gärna ha mycket mer om det inte vore så himlans dyrt att köpa allt man vill ha ;-) Kram Jenny

skriven
#8: Josefine- At home

Vilka fina presenter, speciellt det söta rådjuret!

skriven
#9: fru Sätterlund

Oj, vad mycket fint du har fått. :) Alltid trevligt att bli lite uppvaktad..



Det låter som att det blev en riktigt lyckad födelsedag :)

kram Therese

skriven
#10: Livet hemma hos Linda

Vilka fina presenter du har fått:)



Hoppas du har en fin vinterdag

Kramar

skriven
#11: HUSnrNIO

Så många fina presenter du fått:) Ha en trevlig fredagkväll.

skriven
#12: lotta

ååh så mkt fint! marimekkokopparna e ju sååå fina!!

skriven

Kommentera inlägget här :