Julhälsningar

Även om vår familj inte skickat julkort just detta år så finns det många vänliga själar som skickat till oss. På många bloggar har jag sett olika tips på hur man kan visa alla fina julkort och här ser ni hur jag valt att göra. Jag köpte bara ett bredare band i silver och satte sedan fast korten med enkla klämmor.





Nu återstår lite städning för mig innan jag kan påbörja uppesittarkvällen, så om jag inte hinner göra något mer inlägg innan i morgon får den söta grisen här ovanför meddela vad jag önskar er alla nu: GOD JUL! Ha en underbar julafton!

Kommentarer :

#1: sofie

Vilka fina julkort! God jul till dig och din familj med :) Kram!

skriven
#2: InneoUte-Malin

Fint och enkelt. Precis som det ska vara!



Önskar dig och familjen en riktigt god jul!

Kram Malin

skriven
#3: pysseliten

Ja vill inte påstå att et var lungt har jobbat mellan 12-18 och då var det jänet hela tiden :) Men nu är det bingolotto :)) Kram

skriven
#4: Madde

God Jul min vän! Måste säga att du har ett riktigt fint julkort där i mitten ;-)

skriven
#5: Hanna

Fiffigt upphäng! Ha en riktigt god jul och hälsa hela familjen. Ps. Fudgen och snöbollarna blev supergott :) Ds.

skriven
#6: Mari

Ha en riktigt goer jul nu!



KRAM!

skriven
#7: Carina - inspirera

God Jul till dig och din familj!

Kramen.

skriven
#8: Dahlarna

Vilken bra idé att hänga julkorten så! Fint! Hoppas att vi har lite julkort väntande hemma hos oss. Tycker verkligen att det är kul med RIKTIG post, för det får man alldeles för sällan. BAMSE-GOD-JUL till dig & din familj! KRAMAR

skriven
#9: Jenny

En jättegod jul till er alla! Kram Jenny

skriven

Kommentera inlägget här :