Reafyndat på Jysk

Klockan 9:30 i morse hängde jag och min låtsaspappa på låset till Jysk tillsammans med ett gäng andra reasugna. Det var nämnligen dags för Jysks stora sommarrea och jag hade fått förhandstips att trädgårdsbordet jag ville ha skulle sänkas från 1790 kr till 540 kr. En rätt saftig prissänkning alltså, så jag var beredd att gå rätt långt för att få ett. Det gick däremot rätt lugnt till när dörrarna väl öppnades och jag är glad att jag hade en stabil bärhjälp med mig. Bordet är nu på plats och det blev en helt annan känsla på vår stora balkong än vad det var innan. Det är så här års man ska köpa trädgårdsmöbler!


Bordet heter Saga FSC och det finns även stolar till, men jag nöjer mig med bänken och de stolar vi redan har.





Ett betonghjärta för 55 kr inhandlades senare under dagen på en blomaffär här i stan. Passande nog har vädret varit ljuvligt soligt i dag, så vi har hunnit njuta av vår nya möbel redan i dag. Just nu är min mamma och låtsaspappa på besök med husvagnen och efter att vi njutit av kräftor till middag var det skönt att avnjuta ett glas vitt vid det nymonterade bordet. Jag har bara en vecka av min ledighet kvar och därför är det extra passande att vädret äntligen har vänt. Hoppas du har det bra där du är!

Kommentarer :

#1: Petra

snygga saker du shoppat Anna :) haft en bra helg då? Kram

skriven
#2: fru Sätterlund

Jisses vilket snyggt bord och vilket bra pris!!! Vi fyndade också våra utemöbler på Jysk, förra året. Det var i slutet på augusti och vi fick de till kanonpris. Annars hade jag lätt köpt ett lika som ditt!

Hoppas allt är bra annars!

Kram Therese

skriven
#3: Annas inspiration

tack söta :-)



verkligen ett fynd, ser så fint ut!!!



sov sött

kramar Anna

skriven
#4: Karin/Rosa maränger

Riktigt fint bord och hjärta. Ja, det är väl nu så här i slutet av säsongen som man ska fynda utegrejer.

skriven
#5: Elin

Jättefint bord! =)

skriven
#6: Dahlarna

Superfint bord! Det var det värt att gå upp lite extra tidigt för! Är trött i min kropp & framför allt i armen efter röjandet idag. Men ska stretcha & värma vetekudden till natten, så vaknar jag förhoppningsvis som en ny människa imorgon... ;-)! Jag ska drömma om det iallafall ;-)!



BAMSEKRAMAR!!!

skriven
#7: Emma

Vad fint och vilket jättebra pris:) Där kan ni verkligen ha det mysigt och vi får hoppas på bättre väder nu!!! Ha det bra, kramar emmsan

skriven
#8: Therése

Ja, där gjorde du ett riktigt fynd!

Bordet var ju jättefint!

Kram Therése

skriven
#9: MISSEXTRA

Hej jag är tillbaks från min bloggpaus nu! Är allt bra med dig?:)

skriven
#10: Mari

Det vill till att vässa armbågarna i fall om att....tur du slapp använda dem.



Jätteläckert bort, gammal stil men ändå modernt och passar ju bra till möblerna du har. Det ska du vara nöjd med.



Betong är bara så snyggt, har ju lite själv och gillar det lite "ruffiga" stilen.



Njut nu av din sista vecka i frihet och hoppas du får riktigt gott väder.



Kram!

skriven
#11: Dahlarna

Nu har jag skrivit ett inlägg om sängar & länkat till dig! Tack för lånet av bilderna! KRAMAR!!!!

skriven
#12: J o h a n n a

Vilket snyggt bord och så billigt också! Ett riktigt fynd!! Och hjärtat var ju jättefint! Kram

skriven
#13: Blogg by Maliin Stoor

Snyggt och vilket kap!!!

Fint hjärta åxå



Maliin

skriven
#14: jenny

Här kan man snacka fynd!! så snyggt det blev. man blir så glad när man fyndar något till ett riktigt brakpris:-) Grattis till det.

Kram

skriven
#15: Emmy

Vilken fynd du gjorde! Jätte fint blev det ju. Betong hjärtat var också jätte fint. :-)



Hoppas att du har en fin dag.

Kramar

skriven
#16: Madde

Jättefint bord du fick tag på vännen! Hjärtat var också jättefint! Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :