Jobbstarten

Nu har jag jobbat två hela arbetsdagar och jag har hunnit stöta på både plus och minus under upptaktsdagarna. För det första var det jätteroligt att få träffa alla fina och rara kollegor igen och så kändes det skönt att få höra vettiga visioner från vår rektors sida. På minussidan finns två punkter på mitt schema som jag inte mår särskilt bra över, men med lite tur kanske det hinner ändras innan eleverna kommer på måndag.

Eftersom jag glömde kameran när vi var på Ulvön för snart två veckor sedan har jag fått bilderna min lillasyster hann ta innan hennes kamerabatteri var tomt. Under vårt besök på ön stötte vi bland annat på en vädersten som jag tyckte var lite rolig, så den får avsluta kvällens inlägg. Jag hoppas texten syns!



Bild: privat (eller rättare sagt min lillasysters)

Kommentarer :

#1: Anonym

Håller tummarna för att du får ordning på de negativa delarna i ditt schema :) Skönt att det kändes bra i övrigt!

Tack för dina värmande ord i ditt inlägg hos mig - så gulligt av dej.



Skrattar fortfarande högt åt väderstenen!!! :D En sån måste man ju bara ha :D



Kram Therese

skriven
#2: fru Sätterlund

Inlägget ovan var från mig... kram

skriven
#3: Annas inspiration

Hoppas det ordnar sig med det tråkiga i schemat!



rolig vädersten

kram Anna

skriven
#4: Dahlarna

Hihi - väderstenen är ju hur kul som helst!!!



Skrev en lång kommentar hit via min mobil & så försvann allt innan jag hann trycka på skicka... :-(



Så tråkigt med ditt schema. Hoppas innerligt att de lyckas lösa det åt dig. Jag jobbar sent nästan alla dagar & det känns skrutt! Vill ju hämta mina älskade barn tidigt någon dag... Men tydligen inte detta läsår... :-(



Kan tyvärr inte ha någon idrott detta läsår heller pga av armskrället! Så jag är bara kurator. Känns ganska OK, men jag skulle hellre öppna ett café & sälja mina tårtdekoreringsprodukter.... ;-)



Ta hand om dig & hoppas att du får en fortsatt bra vecka på jobbet! KRAMISAR!!!

skriven
#5: ylwawiie

ahh väderstenen var kung!

skriven
#6: Mari

Hoppas det reder sej med ditt schema.



Vilken häftig vädersten, kanske nåt att komponera ihop;-) kanske bättre än SMHI.



Kram!

skriven
#7: Malin Inspiration&design

Anna; TACK goa du för din kommentar! Det värmer gott i hjärtat. :)



I morron börjar jag knega. Är ganska ouppladdad men vad gör man? :)



Ha det fint!

skriven
#8: InneoUte-Malin

Vilken kul idé med stenen! :-) Svägerska med familj var på Ulvön för några veckor sedan och var lyriska. Hoppas du kommer ihåg kameran nästa gång så att man får se lite bilder. ;-)



Hoppas att det löser sig med schemat!

skriven
#9: Annah

Vilken jätteskojig stenidé! Har varit på Ulvön några gånger men har då definitivt missat stenen.



Jag håller alla mina tummar för att det ska ordna sig med de negativa delarna av ditt schema!

Ha en solig dag!

Kram Annah

skriven
#10: Annas inspiration

tack :-)



vad hittar du på i helgen?

Hoppas du har det bra!



kram Anna

skriven
#11: Inspirera Mera

Haha, vilken klockren text!

Kram Sandra

skriven
#12: Nilla

Ha ha, en vädersten! Det var ju hur kul som helst! Humor! :-)

skriven

Kommentera inlägget här :