Eller hur?



Jag har haft en känslomässig berg- och dalbana de senaste dagarna på grund av att jag går och klurar på ett viktigt beslut. För- och nackdelar ska vägas mot varandra och magkänslan ska säga sitt. För att peppa mig själv har jag köpt nya ljusmanschetter från Cult och får på så vis både något nytt och fint att vila ögonen på vid köksbordet, men även budskap som jag försöker pränta in och följa.



Jag hade glömt att jag ju har en change fyra, så en fjärde manschett saknas än... Budskapen lyder "För att lyckas måste man ta risker" och "Var tacksam över det du har, inte otacksam över det du saknar".



Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Bokmalen

Ja, det kan va jobbigt när det ska fattas beslut!! Du ska se att det blir bra!!?? ;)

Kramen, Maria

skriven
#2: Pysseliten

Härliga små ord :)

skriven
#3: Therése

Ja, ibland kan vissa beslut vara väldigt svåra att ta!

Manschetterna var ju jättefina, kul med små meningsfulla budskap på ;-)

Kram Therése

skriven
#4: Dahlarna

Åhh - de där manschetterna vill jag också ha!!! KALASFINA! Just dessa sakenr behöver man verkligen bli påmind om ofta! Blir nyfiken på ditt beslut, men jag anar var det lutar åt då jag ser din ljusstake...



Idag har vi varut utomhus hela dagen på en fotbollscup. Första matchen var vid 9.00 & sista 16.30. De spelade bara 4 matcher, så jag kona lova att det var låååång väntan mellan matcherna. Lite dåligt då barnen bara är 8 år! Fantastiskt nog klagade inga - förutom föräldrarna... ;-) Alla behövde hem till städ & tvätt ;-). Jag var bara glad att ha en ursäkt att slippa ta hand om allt tråk... :-)



Imorgon börjar minstingen på 6-års. Det är en stor dag! 6-åringarna presenteras för hela skolan & får en fadder som går i åk 6. Mycket föräldrar är med utomhus & ser denna skolstart. Sedan blir det glass til barnen & kaffe till de vuxna :-)! Jag har tagit kompledigt, så det ska bli riktigt mysigt att få ytterligare en dag hemma. Minstingen ska få en klocka imorgon & det ser han verkligen fram emot!



Oj det blev en lång komentar... BAMSEKRAMAR TILL DIG!

skriven
#5: jenny

Vad snygga de var!! har inte sett dom förut så de måste nog spanas in:-) Bra budskap dessutom.



Jobbigt då man inte vet vad man ska göra och man funderar hit och dit. Hoppas att du kommer fram till något snart och att det känns rätt.



Svar: Tack gulliga du:-) Blev så glad av dina ord.

Kram/jenny

skriven
#6: Syrran

Lycka till imorgon! Jag håller alla tummar och tår! Pussis

skriven
#7: Frida

Lyssna på magkänslan, den brukar ha rätt!

Kram,Frida

skriven
#8: Inspirera Mera

Vilka härliga budskap. Det stämmer ju verkligen.

Kram Sandra

skriven
#9: Mari

Härliga brickor det där men har sålt allt mitt Cult nu, nästan iaf. Har nåt litet kvar. Hade det aldrig framme så nu är skåpen rensade från allt som inte används (nja nästan iaf).



Har en liten Change ljusstake kvar så en sån bricka vill jag gärna ha trots allt.



Kramar!

skriven
#10: Petra

Snyggt! Hörru följ magkänslan så tror jag du klarar av beslutet som du måste ta :) Kraam

skriven
#11: Annah

Ja, tänk att det ska vara så rackarns svårt att fatta beslut i bland, men jag tror att magkänslan är den du ska följa och i slutändan brukar det oftast bli bra!

Lycka till!

Kram Annah

skriven
#12: Pysselprinsessan

Vilka fina ord! Låter välbehövliga!! Lycka till med funderandet! Många kramar

skriven
#13: HUSnrNIO

Lycka till med dina funderingar och beslut. Lite kul med manchetter med budskap på. TRevlig kväll!

skriven
#14: Jenny

Fina nya ljusmanchetter - och en stärkande kram till dig inför dina beslut! Kram!

skriven
#15: InneoUte-Malin

Nu blev man ju nyfiken. Förstår precis vad du menar. Ibland har man svåra saker att ta tag i. Lycka till!

skriven
#16: fru Sätterlund

Visst är det så att man måste våga ta risker för att lyckas :) Jag tror man ska lita på magkänslan. Hoppas att det kommer kännas rätt och bra när du gjort ditt val :)

Lycka till!

kram Therese

skriven
#17: FURNISH.etc

Fina budskap som verkligen stämmer! Jag hoppas du tar det beslut som känns mest rätt för dig och att det beslutet blir bra. Håller tummarna!

skriven
#18: Malin Inspiration&design

Hej! Det gjorde du rätt i! :) Jättefina!!

Hoppas att du ska fatta "rätt" beslut och att

allt ska ordna sig för dig. :)



KRAM

skriven
#19: Dinka

Man kan se att du gillar Cult Design:O) Jag gjorde med det ett tag men sen så tröttnade jag och sålde det mesta.

skriven

Kommentera inlägget här :