Var är kycklingarna?



Jag hittade den här söta äggförpackningen på Village för endast 29 kr. Egentligen är äggen till för att hängas upp, men min tanke var att mina små kycklingar skulle få kika upp ur öppningarna i stället. Problemet är bara att kycklingarna verkar ha lagt sig på något riktigt klurigt ställe, för jag hittar dem inte någonstans. Kanske kommer de fram lagom till midsommar?

Eftersom vi åker till Berlin om en vecka försöker jag hålla i plånboken så gott det går just nu, men fyra grodor i filt för 8 kr styck kunde jag inte heller hålla mig från att köpa när jag besökte Village i kväll.


Emmy älskar grönt och blev mycket nöjd när hon fick placera en groda på blomkrukan. Ett roligt och billigt sätt att piffa upp en halvtråkig kruka!

Kommentarer :

#1: Bokmalen

Hmm, jag måste titta in där imorgon! Kanske hittar jag oxå något roligt!???

Kramen, Maria

skriven
#2: Jemps

Vilka roliga grejor du fyndat! Jag drog på smilbanden här i en annan del av landet :-) Alles gut och gute nacht... :-) Kram!

skriven
#3: Mari

Söta ägg, tittade på dem igår i vårt favorit affär...Jag hittade mina siffror från Village igår som försvann i julas, så dina kycklingar kommer nog fram till midsommar om du har tur. De låg där jag letat, fattar nada. Hustomten som busat med mej kanske?

Gott att resa iväg, hoppas du hittar lite kul nu när du är så duktig och håller i plånboken hårt ;-)



Ha det så gott! Kram!

skriven
#4: InneoUte-Malin

Så söta grodorna var! Tyckte att det var fint med lite grönt som sticker upp ur äggen. :-)

skriven
#5: Hanna

Vilka söta fynd du gjort! Jag gillar särskilt den klättrande grodan. Hoppas kycklingarna dyker upp snart. Approppå det så dimper det nog snart ner tre små tuppar i er brevlåda...

Ha det så skönt under påsken och trevlig resa! Kram!

skriven
#6: Rebecka

Vad söta grodor och äggförpackningen var ju jättefin!

Ha en bra dag!

Kram Rebecka

skriven
#7: Malin Inspiration & design

Anna; Tack snälla du!! :) Kul att du gillar äggkortongsidén!



Din äggkartong var med jättefin. Village har så mycket fint, allt för mycket. :) Kram

skriven
#8: Sofie/Syssla

Vilka fina fynd! Lycko er som har Village i stan :) De har så mycket snyggt i sitt sortiment!



Glad påsk! Kram, Sofie

skriven
#9: Petra

Vem kan hålla i plånboken efter ett besök på village? ;) Kul att ni snart ska åka till Berlin. Kram

skriven
#10: fru Sätterlund

Kul idé med äggkartongen. Du är så påhittig :)Hoppas kycklingarna dyker upp också så att det blir fulländat ;) Det var snyggt med lite grönt i också...



Glad påsk på er!

Kramar Therese

skriven
#11: isabels värld

Åh vilka mysiga saker!! Otroligt söta små äggskal. De skuttar väl runt någonstans i huset kycklingarna =) GLAD PÅSK!!! kram Pernilla

skriven
#12: HUSnrNIO

Så sött det blev:) Glad Påsk! Kram

skriven
#13: Frida

Vad fint med äggen!

skriven

Kommentera inlägget här :