Koziol Trendshop

När vi strosade som bäst längs shoppinggatorna i Berlin drogs mina ögon plötsligt till ett skyltfönster med Koziolprodukter. När vi kom närmare såg jag till min lycka att det var en hel butik med bara Koziol. Att det är ett tyskt märke och att tyskarna är väldigt stolta över det hade inte slagit mig tidigare så det var en mycket trevlig överraskning. Jag bad om lov att få fotografera och gjorde sedan det lite nervöst med en dörrvakts ögon på mig. Tyskar vill gärna ha koll på läget och med tanke på att det var en bank i samma lokal fick jag vara noga med att tänka på i vilken riktning jag fotograferade. Därför kanske några av bilderna ger ett lite nervöst intryck...















Det som fick följa med hem var en svart och två vita och små korgar och en vit tesil i form av en blomma som min mamma fick i födelsedagspresent. Hade jag haft möjlighet hade det inhandlats mycket mer. Ett kalas för ögat var onekligen denna trivsamma butik!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: InneoUte-Malin

Det ser ut som en affär i min smak. Så mycket skoj prylar i härliga färger. :-)

skriven
#2: Malin

Åhh vilken härlig butik:)

skriven
#3: fru Sätterlund

Ser ut som en enda stor godisaffär, där man har svårt att hålla händerna i styr. :) Måste ha varit svårt att begränsa shoppingen...

Kram Therese

skriven
#4: Mari

Mums!! Vilken affär, förstår att du ville fota och att en del fick följa med hem.



Ha det så gott och kram!

skriven
#5: Lotta

olalala vilket himmelrike... värsta shoppingen abstinensen när man ser de bilderna!!

skriven
#6: Emma

Ojojoj vilken drömbutik, knappt man vet vart man ska kolla när det finns så mycket snyggt:) Ha det bra, kram emmsan

skriven
#7: Dahlarna

WOW vilken butik! Vad härligt med alla färger!Vadå en svart & två vita. Av vadå? Blir ju nyfiken... ;-) Vill gärna se bilder på dina inköp...



Vad skönt att över halva veckan är avklarad! VI har målarn hos oss igen... Blev något knas som han nu fixar till. Vill ju piffa & fixa. Ska ha besök i helgen, så jag hoppas att det fixar till sig innan dess.



KRAMISAR!!!

skriven
#8: Petra

Vad skojiga saker det verkade finnas i den butiken! Önskar dig en trevlig torsdag! Kram

skriven
#9: Annah

Vilken dröm att kliva in där och bara gotta sig i allt fint!

Kram ANnah

skriven
#10: Annette

Vilken underbar affär!!! Där skulle jag kunna gå länge :-)



Kram Annette

skriven
#11: HUSnrNIO

Wao vilken härlig butik.

skriven
#12: FURNISH.etc

Åh helt helt underbar butik! Jag älskar Koziol! Vilken upplevelse det måste ha varit!

skriven

Kommentera inlägget här :