Från Koziol och Designtorget

Ett litet skrivfel smög sig in i senaste inlägget märkte jag tack vare Dahlarna :-) Det som skulle stå var att jag köpte en svart och två små korgar från Koziol. De små korgarna kan man använda till lite allt möjligt, bland annat för att hänga runt mobilladdaren. Nu när jag skulle fota hade jag ingen mobilladdare i närheten så jag visar med vanliga telejacket.


Just den här korgen tänkte jag ge bort till bästisgrannen och då tänkte jag fylla den med något gott. Hon älskar också vitt, så det blir nog en perfekt presentkorg till henne.

Designtorget
har öppnat en butik i terminal 5 på Arlanda och eftersom jag aldrig besökt riktiga Designtorget blev detta också en trevlig upplevelse. Det blev begränsad shopping även där eftersom vi var på väg till Tyskland, men ett par mycket praktiska vaser för 50 kr styck blev det i alla fall.


Vasen utvidgas genom att den fylls med vatten. Mycket praktiskt! Min genomskinliga får stå utan blomma tillsammans med mina klara glasprydnader så länge.


Så här platt är vasen när den inte används, så man kan ha många utan att det blir för trångt i skåpen.

Nu har snart en hel arbetsvecka sprungit förbi och det ska bli så skönt med helg efter morgondagens arbetsdag. För oss väntar fredagsmys med bästisgrannarna och sen blir det nog bara att ta helgen som den kommer. Förhoppningsvis kommer värmen hit upp till Norrland också!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: fru Sätterlund

Väskan var kanonsnygg, vad snällt av dej att köpa en till grannen :) Vilka roliga vaser och så praktiska. Perfekt att de blir så platt när man ska förvara dem.

Min stringhylla beställde jag hos just Designtorget :)

Kram Therese

skriven
#2: InneoUte-Malin

Den där vasen har jag också sett. Superpraktiskt. Väskorna känns jättefina - har sett de användas som kruka och det är jättefräscht.

skriven
#3: Inspirera Mera

Åhh vilken praktiskt och läcker vas!

Kram Sandra

skriven
#4: Mari

Smart idé att lägga mobilladdarna i den, kanske ska använda min lilla svarta till det oxå så slipper man se sladdarna....



Designtorget är ju kanon, härliga saker så man blir sjuk, kul att du fyndat lite snyggt!



Ha en härlig helg med grannarna för det ska jag oxå ha i kväll. Är så bra med goa grannar!



Kram på dej!

skriven
#5: Dahlarna

Hittade felet med hjälp av mig.. ;-) Jaha - så det var KORGAR du köpte... Ibland är det bra att vara nyfiken... ;-). Superbra korgar ju! Kanske man borde spana in. Kan man använda den större varianten till typ tidningskorg?



Designtorgets butik missade jag på Arlanda... Vi var ju också där nyss... LÄckra vaser du köpte. Jag bloggade om dem för jättelängesen, men hade aldrig sett dem IRL. Kul att du visar dem här!



Hoppas att du får en kanonmysig fredagsmyskväll med grannarna & en härlig solig helg!

Här är det sommarväder idag! Har klänning på mig & det känns så varmt & skönt! Sitter just nu & deklarerar - blir ju lite extra knöligt när man har eget företag... Men som tur är har jag en snäll pappa som hjälper mig med detta. Ska bara sammanställa alla siffror så fixar han resten :-)!

KRAMAR!!!

skriven
#6: HUSnrNIO

Korgen är både fin och praktisk vill ha.

skriven
#7: pysseliten

Oj här fans det pyssel måste ta tid någon dag och kolla igenom bloggen vad mycket fint du har :)

skriven
#8: Emma

Väskorna är både snygga och praktiska:)Ha det bra, kram emmsan

skriven

Kommentera inlägget här :