Utmärkelse

Jag har fått en utmärkelse av rara fru Sätterlund som har en härligt inspirerande blogg där hon visar många fina bilder från sitt hem. Tack! Du är en av mina favoriter också ;-)

Denna gång är det ett guldkort som kommit i form av en utmärkelse:



Det är tänkt att man ska skicka vidare utmärkelsen till fyra personer som brukar följa min blogg + en ny. Jag skickar vidare till

Dahlarna - just det, du har redan fått denna men jag bara måste skicka vidare till dig min kära vän ;-)

Jennyshus - också en supermysig tjej som ofta uppdaterar sin blogg och visar fina bilder på sitt jättefina hem.

Lisas inredningsblogg - en pysslig och skånetös med en väldigt trevlig blogg.

Syssla - ännu en favoritblogg som uppdateras flitigt av en gullig tjej med jättefint hem.

En blogg som jag ganska nyligen börjat följa och som jag vet även följer min är Roomdesign - en jättetrevlig tjej som alltid kommer med inspirerande idéer och rara kommentarer. Hon får det sista kortet, men jag skulle lätt kunna ge den till alla er som dagligen följer min blogg. Utan er och era kommentarer vore det inget kul att blogga!


Kommentarer :

#1: dahlarna

TACK SNÄLLA KÄRA DU!!! SÅ GLAD JAG BLIR!!!

Detta värmer verkligen upp min söndag! Känner mig lite depp, eftersom jag inte kan gå & tränaboxercise ikväll (det BÄSTA jag vet att träna). Min arm spökar igen - tennisarmbåge...:-(. Har rensat ut en massa kläder som var för små till barnen. Ojoj vad mycket jag har köpt till dem... Endel är knappt använt...

BAMSEKRAMAR till dig!

skriven
#2: Isabels värld

Grattis!!! Ha en trevlig kväll! Kram Pernilla

skriven
#3: Rebecka

Åh vad glad jag blir, tusen tack snälla du!

Kram Rebecka

skriven
#4: Lisa

Tack så otroligt mycket! Värmer massor :D

skriven
#5: Sofie

Ååh, tack gulliga du :) Jag blir så otroligt glad och varm i hjärtat! Det här lever jag länge på! Kramar, Sofie

skriven
#6: jenny

tack gulliga anna!!! vad glad jag blir:-) Kram/jenny

skriven

Kommentera inlägget här :