Tillbaka

Först och främst vill jag säga tack för alla kramar och kommentarer angående mitt förra inlägg. Det betyder jättemycket!
Nu har det gått några dagar och jag har hunnit smälta det som hänt, även om det känns tomt och ofattbart.

Helgen har varit lugn för vår del. Vi har umgåtts och bara varit tillsammans och hunnit njuta av härligt höstväder också. I går gick vi på långprommis som avslutades med fika i skogen och jag behövde verkligen få komma ut och göra något sådant. Jag är väl ingen skogsmulle direkt, men att gå ut i skogen kan verkligen ge energi.

Något annat som jag tycker kan vara som terapi är att fixa med blommorna, så i helgen har jag planterat nya blommor i de nyinköpta krukorna.





Helgens skogsbesök resulterade också i en liten hink med blåbär, vilket såklart var jättegott att mumsa på när vi kommit hem. Däremot gjorde jag en tråkig upptäckt i går kväll... En viss sessa måste ha tagit sig en tur förbi soffan innan hon tvättade munnen, för jag hittade en söt blå barnmun på ryggstödet av vår vita soffa. Kanske inte drömstället att hitta en blå pussmun på precis, så därför ser det nu ut så här i vardagsrummet:



Det är tur att vi har en tvättbar Ektorp som tål allt spännande som kan hända i en barnfamilj. Som du ser mamma, bleksaltet kom till användning än en gång ;-)

Ha en bra början på veckan och kram till er alla!

Kommentarer :

#1: Annette

Vilken tur att du har en tvättbar soffa :-)



Jag gillar blommorna och krukorna. Snyggt!



Kram Annette

skriven
#2: Mari

Krukor precis i min stil, enkelt och snyggt.

Sicken tur att du har en tvättbar soffa, hade skinn när barnen var små tack o lov, det var oxå smidigt.



Kram på dej!!

skriven
#3: Lissan

Hej! Har också en vit Ektorp som brukar utsmyckas med diverse sylt och choklad fläckar. Har tre klädslar i fall att.Ha en bra kväll!

skriven
#4: fru Sätterlund

Snygga krukor! Vilken tur att det funkar med bleksalt när de små juvelerna varit framme... Det är fint med vitt men det skulle aldrig funka här hemma. Då skulle klädseln ständigt ligga i tvätten :)

Kram Therese

skriven
#5: dahlarna

Hej! Vad skönt att du är tillbaka & att det känns OK, trots omständigheterna!



Det där med soffan känner jag igen... Ingen idé att köpa nya fina soffor, så länge man har små barn. Då blir det små söta blåbärsmunnar & chokladavtryck både här & där! Tur att ni har tvättbart tyg. Jag längtar tills vi kan köpa en ny härlig soffa i vardagsrummet. Till vårt allrum blev det en svart Klippan. Både tvättbart & billigt samt enkelt till & med att köpa nytt tyg! :-) Extremt barnvänligt med andra ord!



TA HAND OM DIG!! KRAMISAR!

skriven
#6: dahlarna

Glömde ju skriva att jag också tycker att det blev jättefint med de nya krukorna! Ha det gott! KRAMIS

skriven
#7: Selma

Snygga och stilrena kuddar, me like!





Selma @ Livingguide

www.livingguide.se

skriven

Kommentera inlägget här :