Papper utrullad och uppsatt

Ni var några stycken som blev nyfikna på panelen Papper från Village som jag shoppat till min mamma. Därför tänkte jag nu visa hur den ser ut i sin helhet efter att hon satt upp den vid sängen i min lillasysters gamla rum.







Det är alltså tidningspapper som är ihoprullat till smala rullar och min 4-åring hade en skön kommentar angående det. "Då kan mormor rulla upp den om hon behöver läsa en tidning". Jo, det är klart men annars tycker jag att den gör sig finfint där på väggen och jag vet att mamma redan är sugen på fler.

Kommentarer :

#1: Mari

Vilken härlig kommentar frå sonen.

Undrade just vad det var du köpt, det var ju häftigt! Aldrig sett det innan.



Kram!

skriven
#2: Isabels värld

JAG VANN!!!! =) Nu gjorde du min dag =) Tack för det!!



Vilken läcker panel!! Den har jag missat hos Village.



Ha en bra dag! Kram Pernilla

skriven
#3: lotta

riktigt cool! söt kommentar fran sonen ;-)

skriven
#4: Mari

Ursäkta dottern, ska aldrig mer skriva fel. Har lite bråttom när det är många bloggar som ska läsas igenom.



Tur att hon inte kan läsa va??? Eller det kanske hon redan kan?



Kram på Er bägge!

skriven
#5: dahlarna

Vilken mysig kommentar från dottern. Så härligt med kommentarer från barn!! :-) Läcker "tidningspanel". Hoppas att du får en bra dag! Har haft en tung fm (jobbmässigt), så nu sitter jag med en kopp kaffe & bara rensar huvudet.... Ett självmordsbrev, en soc. placering & en depression... Hade behövt det där armbandet nu... ;-) Nu kan det ju iallafall bra bli bättre.... KRAMISAR!!!

skriven
#6: Lisa

Tack detsamma! :D

Jamenvisst 160 kr, men jag bestämde mig i veckan för att jag ville ha ett.. har inte sett ngn potential i det här hemma innan, men jaja.. Perlan sa att det kanske skulle komma till nästa säsong igen så jag hoppas på det.

kramkram

skriven
#7: Annelie

Såg de där på Nolia i sommras och jag gillar absolut iden. Snyggt och eget.

Kul att få se dem " på riktigt " uppsatta i en hemmiljö.

Snyggt tycker jag

skriven

Kommentera inlägget här :