Helgens bestyr

Under helgen har det varit tyst från mig här på bloggen. Tiden har bara rusat förbi och jag har helt enkelt inte haft tid, men tack för att ni kikat in och kommenterat ändå :-) Det är så kul att logga in och läsa era kommentarer. I helgen har vi bland annat tagit itu med en massa rensande och omflyttning av förvaring. Vi har packat upp några flyttkartonger med småtjafs som bara blivit stående och det känns så skönt nu när det äntligen är gjort, även om det såklart är roligare att fixa med sådant som ger synbart resultat. Lite sånt har det visserligen blivit också, för nu har jag vi äntligen gjort en tygtavla av towntyget och vi har även hunnit få upp tavlan från Isa Form som jag beställde i somras.







Bilder: privata

Kommentarer :

#1: dahlarna

Vilken fin tygtavla ni har gjort!!! Har ni gjort ramen själva? Isa tavlan är också superfin! Visst är det skönt att få en massa saker gjorda. Synd att ni hade så blåsigt. Det hade vi på lördagen - men söndagen var rena sommarvärmen! Svettades i T-shirt på mina föräldrars altan! Brände gott i ansiktet! Jodå - fåtöljen bor hemma hos föräldrarna! Himla skön & gosiga att sitta i! Finns fotpall till också! :-) Barnen brukar dock lägga beslag på dem ganska fort... ;-)



Hoppas att du har haft en bra dag! KRAMISAR I MASSOR!

skriven
#2: Mari

Så fint det blev, blir oxå sugen på att byta ut mina Marimekko tavlor över soffan nu ett tag funderar på vad jag vill ha för tyg ist. Måste ju oxå fixa en ny ram isf eller om jag tar frigolit billigt och bra. Gillar även Isas tavlor, de är superfina.

Mycket man vill ha men nu har jag ett rum som väntar på färg och tapeter så jag får hålla i plånkan lite.



Kram!

skriven
#3: Isabels värld

Fiiin tygtavla!!! Har den jag med fast mindre =)



Har länge funderat på att köpa en Isa Form tavla men kan aldrig bestämma mig för vilken. Hon har ju så många fina!!! Den du har valt är superfin!



Ha en trevlig kväll! Kram Pernilla

skriven
#4: Å

Jättsnygg tygtavla !!!!

skriven
#5: Pysselprinsessan

Vad snyggt det blev! Passar perfekt till väggfärgen! :)

Kramar

skriven
#6: Jemps

Snyggt och bra teamwork! :-) Kram!

skriven
#7: jenny

visst går helgerna fort ibland, eller de går ju fort jämt men ibland ovanligt fort:-) Vad fin tygtavlan blev, passade jättebra där.

Kram/jenny

skriven
#8: Syrran

Så himla snyggt syrran! Du är fenomenal!

skriven
#9: Tjohalias blogg om inredning

Vad fint det blev!

Kram Sandra

skriven
#10: Petra

Vad snyggt du har det hemma i vardagsrummet! Jag gillade media möblen ni har. kram

skriven
#11: Annah

Så fina tavlor! Det är ju så fiffigt med dessa tygtavlor som lätt går att förändra!

Ha en skön dag!

Kram Annah

skriven
#12: Petra

Gud, så snyggt! Älskar den bruna väggen.

skriven
#13: Lotta

sa snyggt det tyget pa staden e pa tavlan och den andra hometavlan e ju klockrent snygg!!

skriven
#14: fru Sätterlund

Åh vad fint det blev. Towntyget är kanonsnyggt och tavlorna från Isa är ju så fina :)

Kram Therese

skriven
#15: Sandra

Snyggt! Gillar det tyget skarpt. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :