E's hall hjärta Malm

Nu har vi lyckats få till ännu mer förvaring i hallen utanför Emmys rum. I dag anlände ytterligare en Malmbyrå till vår familj och här kommer vi att förvara vinterkläder som till exempel tjocksockar, vantar, halsdukar, koftor och annat som kan vara bra att ha nära till hands från stora hallen. Det är bara lite mer piff som fattas innan vi kan räkna denna del av huset som klar. Det fattas något på väggarna och en lampa på byrån.











Lampan som ni ser på sista bilden, och som givetvis inte ska stå kvar där, har blivit vår renoveringslampa och fungerar bland annat perfekt när M tapetserar under mörka nätter.

På tal om lampor, i dag var jag på EM och där fyndade jag två fina lampor för 374 kr sammanlagt, eftersom det var 50%  på båda. Om du är på jakt efter lampor kan det vara värt att titta in på närmaste EM, för de hade många fina lampor på rea här i vår stad åtminstone. Bilder kommer framöver!

Kommentarer :

#1: Mrs. b

Jättefint! Vad skönt med ordning och reda och plats för saker i hallen!

Vår hall är inte riktigt klar, så skor och jackor är lite huller om buller. Man kan bli tokig för mindre... :-)

skriven
#2: Sofie

Vad snyggt med tapeterna, att det är både mörka och ljusa våder. Och sött med den lilla nypon(?)kvisten i krukan :) Sitter och bara njuter av alla fina bilder från ert hem!



Trevlig helg vännen!

Kram, Sofie

skriven
#3: dahlarna

Hej vännen!



Synd att du inte vann silversmycket... Kul för Designtjejen! Jag har aldrig vunnit en bloggtävling... Önskar att jag vann iallafall en endaste lite någongång... ;-). Jag kunde ju inte själv vara med i tävlingen - men blev så himla sugen på ett smycke. Så jag har faktiskt beställt ett till mig nu. Har också beställt varsitt till mina systrar i julklapp.... Är ute i himla god tid - och det är första gången någonsin.... Men jag tycker att dessa smycken är sååå fina & ändå är det ett superbra pris!



Vad FINT det blev med den vita Malmbyrån. Skulle så gärna också vilja ha en sådan, men den är för djup för vår hall. Vi har en ful (!) furulutad köpmannabyrå där nu. Vill VERKLIGEN ha något annat - men det finns ingenting med det djupet som vi har idag. Annars blir det för trångt att gå förbi. Har tänkt måla den vit - men vill ha någon nytt & lite annat... Kanske skulle göra en efterlysning på bloggen kom jag på precis...



HOPPAS ATT DU FÅR EN FANTASTISK HELG!!! Nu bryter solen igenom lite... UNDERBART! Hoppas att vi får se mer av den i helgen. Nu sitter jag med en kopp kaffe & en bit kladdkaka... Det är ju ändå fredag!! ;-)



KRAMISAR!!!

skriven
#4: Rebecka

Vad ljus och fin hall ni har. Får jag fråga vart du har köpt dom där gröna korgarna som du har på golvet, dom är så fina!

Kram Rebecka

skriven
#5: Liw

fin hall =)



vi har också en sån byrå, den slukar mycket och är snygg också =)

skriven
#6: Rebecka

Åh tack för att du svarade så fort, misstänkte nästan att dom var köpta där, village i Luleå har ju stängt, så det är lite synd =(

Tack ändå, får kolla i någon annan stad =)

Kram Rebecka

skriven
#7: Jenny

Hej vännen! Oj, så mycket du hinner med att fixa där hemma och blogga om det med!!! Jag tror att jag börjar sakna tiden som mammaledig lite nu, även om det är skoj att vara igång på jobbet igen. Sitter och bloggar lite på rasten nu. Man får ta de tillfällen som ges! =)

Ni har det såååå fint hemma. Hallen blev verkligen jättefin. Jag gillar malmbyråerna så mycket. De är så stilrena, rymmer mycket och kostar ju inte en förmögenhet. Perfekt!

Blev så ledsen när jag läste om din farmor också. Beklagar verkligen. Jag har min farmor kvar i livet men hon närmar sig 80 år och man vet ju aldrig hur länge man får ha henne kvar. Men det kommer att göra så ont den dagen hon är borta för hon har alltid varit en jättefin kompis till mig. Låter kanske konstigt, men så känns det! Så jag känner verkligen med dig! Ha det så bra! Många kramar Jenny

skriven
#8: Lisa

Så fint! E det filt"korgar" som står på golvet? Såg intressanta ut ;D

Åhh de snygga "gardinerna" från IKEA. Gissa om jag får habegär när jag ser dem.. tyvärr att vi inte har såna fönster till dem... Ha en mysig fredag!!!

skriven
#9: Mari

Den där byrån har vi precis satt ihop hos dottern. Det borde stå att man ska vara 2 för att sätte ihop den men nu är den på plats. Superfin!

Och vad den sväljer mycket.

Den gjorde sej bra där under trappen!

skriven
#10: Number nine on Melon Lane

Både praktiskt och stilrent med Malm. Verkligen en serie att lätt tycka om.

skriven
#11: jenny

snyggt de står där:-) Man kan ju aldrig få för mycket förvaring. Kram/jenny

skriven
#12: Petra

Nu måste jag fråga vart du hittat den där LOVE någonstans? Jag är på jakt efter HOME men hittar det inte någonstans kanske du kan hjälpa mig? Kram

skriven
#13: Sandra

Snyggt, alltid bra med förvaring.

skriven

Kommentera inlägget här :