Härlig klocka

Precis som förra gången jag var mammaledig har jag lagt bort mitt armbandsur, vilket jag såklart inte skulle göra i vanliga fall. Som högstadielärare kan man nämnligen aldrig veta om eleverna fipplat med vägguret ;-) Nu har jag i alla fall hittat en webshop som säljer jättefina, läckra och lite annorlunda accessoarer, cocoo.se heter den och jag kunde bara inte låta bli att beställa en höstig orange armbandsklocka. Den kommer absolut att piffa upp min mammalediga tillvaro!


Bild lånad av cocoo.se med tillåtelse.

Kommentarer :

#1: Petra

Supersnygg klocka!

skriven
#2: fru Sätterlund

Vilken härlig färgklick! Den var snygg :)

skriven
#3: fru Sätterlund

Har förresten en sak till dig på min blogg gumman ;)

skriven
#4: Misen

Verkligen härlig färg, passar nu på hösten. :)

skriven
#5: Mari

Oh hjälp armbandsklocka!! Har jag nog inte haft sen jag var barn, lever på mobilklockan, bilklockan och att andra har klockor. Snålskjuts kallas det....

Fast jag önskar jag var en "klockmänniska" för det är så snyggt.

Underbara klocka och färgen är ju läcker!!



Ska inhandla ett sängbord till har bara inte orkat!

Visst är det läckert! Svenska hem har dem!



Kram!!

skriven
#6: dahlarna

Vilken härlig färgklick i höstrusket!!! Dagarna kommer säkert att bli mycket gladare nu ;-)!!!



Jag är otroligt intresserad av klockor - men köpte en Diesel för några år sedan & sedan dess har jag inte velat ha någon annan. Älskar den! Bild här:

http://dahlarna.blogg.se/2008/april/diesel-klockor.html



Hoppas att du får en bra dag! Nu ska jag på föreläsning/minikurs med Jana Söderberg! Hon är på skolan för att utbilda etta-mentorerna. Jag är med för att jag tycker så mycket om henne! :-) TUr att man kan styra sin tid lite som man vill när man är kurator... :-)

KRAMISAR!

skriven

Kommentera inlägget här :