Ser ni?



Första gången som jag visar hur fönstret här i datarummet ser ut får ni också bildbevis på årets första snö som föll i förmiddags. Just då var jag och Ebba ute på promenad och en mysig känsla spred sig i min kropp, för nu börjar jag inse att det inte är så länge kvar till jul. Julstämningen har hållt i resten av dagen, så jag har börjat planera och fundera på hur jag vill pynta här hemma framöver. Så mysigt det ska bli!

Som ni ser är det inte mycket snö som la sig på marken, men ett tunt tunt lager ändå...


Är det någon fler som fått se snö i dag?

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Jemps

Myys! Och tänk så många fönster du har att pynta med stjärnor och ljusstakar. Här ingen snö... ännu.. KRAM!

skriven
#2: Lisa

Nej men OJJJJ! Redan snö, rackarns också. Så fint du har det i fönstret! :D

Jag var på Ica Maxi idag och dääääär hade de fått upp julpyntet! Vilken mysig känsla som spred sig i kroppen när jag gick där och tänkte på vad jag vill ha för ngt till jul :D

KRAM på dig!!

skriven
#3: Lala

Ska faktiskt bli skönt med snö så det blir lite ljusare ute. Nu är det ju becksvart!!!

skriven
#4: Linda P

Nix, ingen snö här. Jaså du såg mig?? Jag får snällt vänta till tidningen släpps i affärerna på torsdag.

skriven
#5: fru Sätterlund

Jag ser, jag ser :) Vad trevligt med lite julstämning - tråkigt att skrapa rutorna på bilen :) Men det blir vackert ute med snö!

Kram Therese

skriven
#6: Annette

Ingen snö här ännu. Vi har inte ens haft mer är lite frost, så blommorna på altanen har inte ens frusit ännu. Hoppas det kommer snö i december så julkänslan bllir större.



Kram Annette

skriven
#7: dahlarna

SNö! Lite för tidigt! Första snön hos oss brukar faktiskt komma på min födelsedag (12 november) - det har den gjort i flera år nu! Konstigt, men lite häftigt! Våra vinterdäck är dock på sedan i måndags - då första alka alltid kommer på höstlovet! Vad mysigt det ser ut i ditt fönster!



Inatt ska jag ta stark hostmedicin - så nu ska jag verkligen sova. Har inte fått mycket vettigt gjort idag förutom att skicka in en stor beställning till H&M. Men bara vanliga kläder till barnen faktiskt. De växer & växer & har knappt inga dagis-/skolkläder som passar längre... Måste får lite vettigt gjort imorgon... KRAMISAR!!!

skriven
#8: Mari

Ingen snö här men fick skrapa rutorna i går kväll när jag åkte hem från jobbet, ve och fasa......



Vill inte ha snö än men det får man ju inte bestämma. Får komma i mitten av december tycker jag blir bra!!



Kram och ha en bra dag!!

skriven
#9: Lotta

oj redan snö??!!! nä inte här!!

skriven
#10: Carina

Nej, ingen snö.

Men jag är i samma sits som du, första julen i nya huset. Ja, det är en del att tänka på. Vad man har sparat för saker och vilka man rensade ut!

Spännande ska det bli iallafall.



Kram

Carina

skriven
#11: Petra

Hehe sambon skickade idag ett mms då fick jag se att det snöade där. :) Kram

skriven
#12: myrfot

Vilkan mysig sida! Gillar starkt den gulliga giraffen i fönstret, vart hittar man såna?

skriven

Kommentera inlägget här :