Lampfynd nr 2

Nu är jag tillbaka efter ännu en ofrivillig bloggpaus. Helgen har inte gett möjlighet till något bloggande, men nu är min mamma här på besök i några dagar och jag får möjlighet till ännu mer egentid :-)

För någon månad sedan berättade jag att jag fyndat två lampor på EM och här är taklampan som i helgen äntligen hittat sin plats i vardagsrummet.





Redan i dag kom tröjan jag bloggade om i förra inlägget och den är både skön och snygg om jag får säga så... Eftersom mamma är här har jag för en gångs skull möjlighet till barnvakt under dagtid och i morgon ska jag utnyttja det genom att passa på att gå till frissan och njuta. Jag längtar så efter lite uppfräschning!

Kommentarer :

#1: Minigrisen

Läcker taklampa. Och tröjan var riktigt häftig:) Skönt att få lite "egentid", det behöver nog vi alla emellanåt!

skriven
#2: dahlarna

Vilken fin lampa! Har saknat din inlägg...



Vad skönt att ha mamma på besök & få lite avlastning i vardagen! Tänk att det plötsligt när man får barn, är sådan lyx att gå till frissan eller springa en timma på stan. Sådant som man tog förgivet förut... Hoppas att du får en mysig stund hos frissan!



BAMSEKRAMAR från mig

skriven
#3: fru Sätterlund

Snygg lampa! Vad skönt och lyxigt med egentid! Ta väl vara på den :) Härligt att få gå till frissan och njuta en stund.

Ha en underbar dag!

Kram Therese

skriven
#4: Rebecka

Skönt att få lite egen tid ibland, det tror jag man behöver.

Lampan var jätte fin!

Kram Rebecka

skriven
#5: Pysselprinsessan

Ja, ibland blir det paus! Det kanju vara ganska skönt ibland!

Superläcker lampa!

Kramar

skriven
#6: Mari

Hum ! Lampor!!! Detta magiska fenomen. Snygg var den verkligen. Har inte varit på EM på år och dar.

De verkar ha fått ett större och roligare sortiment nu.

Kan inte begripa varför jag är så lamptokig men det har jag alltid varit, har inhandlat 6 st på två veckor men jag sålde många på loppisen oxå så jag har en liten ursäkt att fylla på lagret......



Härligt när man beställer via nätet och blir nöjd.

Det händer inte alltid precis.





Kram och ha en bra dag!

skriven
#7: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Lampan var riktigt fin! Ha en härlig dag! Kram

skriven
#8: Anna

wow vilken läcker lampa! Kul och annorlunda form på den!

Jag behöver oxå gå till frissan, tur att jag har en syster som har salong :)

Ha en bra dag!

skriven
#9: Petra

Snygg lampa, vad fick du ge för den om jag får fråga? Ha en toppen tisdag! Kram

skriven
#10: Monika

Mycket snygg lampa! Så fint ni har fått det. Ni har hunnit mycket sen ni köpte huset. Ha en bra dag!!!

skriven
#11: Johanna.B

Snygg lampa!



Kram

/Johanna

skriven

Kommentera inlägget här :