Här är jag!

Oj oj oj, jag vet inte var tiden tar vägen. Nu har det plötsligt gått flera dagar igen utan att jag hunnit slänga in ett inlägg. En stor anledning är förmodligen att min busiga ettåring inte sovit särskilt långa pass denna vecka. Jag hinner precis röja lite här hemma, slå i gång datorn och surfa runt på några bloggar när jag plötsligt hör en napp åka i golvet i rummet ovanför mig...

Min fina apsvans (blomman alltså...) har fått utstå mycket stryk de senaste dagarna. Den terroriseras och förlorar blomjord så fort mamman vänder ryggen till. Tidigare har det gått så bra med alla blommor på de låga fönsterbrädorna i vardagsrummet men nu har blomjordsgalningen i min ettåring vaknat. Åh vad jag längtar tills denna busperiod är över så att jag kan få sitta ner lite mer ;-)

Mitt Cultset som står bredvid disksetet har i alla fall hunnit få sig en höstutstyrsel i form av en svart ljuskub i stället för den vita med gröna flugor på. Jag har också köpt den avlånga changeljusstaken med fyra rutor, men det är också allt. Jag tänkte nog börja med att ha den framme som adventsljusstake, så när jag på lördag åker till gamla hemstaden hoppas jag att Mias har något jag kan pynta den med. Tänk att jag snart får gå in på Mias Lustgård igen... inte en dag för tidigt.



Kram på er alla och tusen tack för alla värmande kommentarer!

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Petra

Det är alltid lika kul att kika in här hos dig, gillar din blogg! ;)

skriven
#2: Tjohalias blogg om inredning

Åh Mias lustgård är en av mina favoritaffärer. Jag ska upp och hälsa på Tommy till helgen så det blir nog att ta en titt då :)

Kram Sandra

skriven
#3: dahlarna

Vad roligt att få handla lite Cult!!! Kul att du också ska ha en Changefyra till adventsljusstake. Blev det en svart eller vit? Jag var & letade julmanschetter till Change häromdagen - men de hade inte kommit in än... Hoppas att du hittar några fina på Mias Lustgård. Låter som en underbar affär!!!



Har varit hemma & vabbat idag! Minsta sonen fick springmask igår! Så äckligt det är!!! Värre än magsjuka tycker jag! Vi har aldrig haft det förut... Idag har iallafall hela familjen tagit medicin (övriga tre i förebyggande syfte...) & jag har tvättat ALLT & städat som en tok... Ingen mysig dag med spel, fika & filmer direkt... Men nu jobbar jag bara en dag & sedan har jag höstlov! SÅÅ SKÖNT! KRAMISAR!!!!

skriven
#4: mallaco

Cult kan man inte få för mkt av=)

Mias Lustgård har ajg ju aldrig besökt men jag beställer ibland Cult över hennes web-shop men det hade ju varit skoj att få se denna butik som man har så gott om!!!

skriven
#5: Tjohalias blogg om inredning

Svar: Tack så mycket för din lyckoönskning till mitt nystartade företag. Det värmer!

Kram Sandra

skriven
#6: Jemps

Inte lätt med busiga minstingen... Men vet du vad, snart så "pyntar" hon runt som mamma sin ;-) KRAM

skriven
#7: Jemps

Jag har sovit på saken och hittat ett bättre ord: hon "inreder" runt! :-) Och med mammas gener kommer det bli såå fint! :-) Kram!

skriven
#8: Sofie

gillar verkligen att läsa din blogg...

är lite nyfiken på hur stort ert hus är, det ser ut som att alla rum är så rymliga.

skriven
#9: Annette

Hoppas du hittar något bra när du ska shoppa på lördag.



Kram Annette

skriven
#10: Mari

Nåt jag gillar ur Cult och inte är trött på så är det badrumssetet och kökssetet. Hade jag inte diskat allt i maskinen så hade jag helt klart köpt det kitet, har badrumssetet och det älskar jag. Hoppas mitt Cult intresse kommer tillbax snart för jag har ju en del att plocka fram.....nu är det skåpsvärmare.



Hoppas du hittar lite fint Cult på Mias, har kommit in lite nytt till julen nu såg jag när jag köpte mina manschetter.



Kram och ha en bra dag!

skriven
#11: Rebecka

Vilken fin färgklick!

Ha en jätte skön helg!

Kram Rebecka

skriven
#12: Lala

Ursch, får prestationsångest varje gång jag tittar in på din blogg. Hur hinner ni med allt? Så jävla (ojdå) fint ni fått till det. Här lever vi i en enda röra. Suck...

skriven

Kommentera inlägget här :