Spontanbesök på IKEA

Efter lunch i dag tog mitt IKEA-sug över och jag lyckades få med mig hela familjen på ett snabbt ikeabesök. 15 mil enkel väg är väl ingen match för en barnfamilj?! Äntligen fanns soffbordet vi så länge velat ha och det står faktiskt redan på plats lagom till lördagsgodiset. Snabbare besök på IKEA har jag själv aldrig varit med om, men oplanerat som det var är jag glad för den snabba svängen jag fick. Några adventsljusstakar och lite annat smått följde också med hem. Nu är det snart dags för nattning av lillasyster och sen blir det lördagsmys för oss andra, så bilder får vänta tills i morgon. Ha nu en härlig kväll! KRAM

Kommentarer :

#1: Mari

Det där supersnygga soffbordet har varit slut nästan hela hösten, dottern skulle köpt det när hon flyttade. Såg att nu hade det kommit in igen, fast nu har hon mitt bord Svalöv jag köpte på Blocket och tror inte hon tänker lämna tillbax det.



15 mil enkel resa, hemska tanke....fast vad gör man inte för IKEA, funderar på att sticka upp en sväng i morgon fast det är nog supermycket folk.



Ha en mysig kväll!!

skriven
#2: dahlarna

Snabbt spontanbesök... 30 mil... Nu bli man ju verkligen nyfiken på vad ni köpte!!! Får vi se någon bild på bordet & adventsljusstakarna??



Hoppas att helgen har varit bra hittills! Vi har haft lite kalas för mannen, som fyller år på måndag! Min arm tillät nget eget tårtbakande, så idag köpte vi en tårta. Såklart blev det en pumpa... Fanns inte mycket annat att välja på en dags som denna! Himla god var den iallafall. Ta hand om dig! KRAMISAR!!!

skriven
#3: Linda P

Ujuj, en annan är bortskämd med endast 6 mil enkel tripp.



Du Anna, den där gummikorgen från Coop, tror du de har dem kvar i butik fortfarande??

skriven
#4: Jennie

IKEA har verkligen fått in mycket fint julpynt, så det kan ju vara värt resan ;-) Fast det var ändå ganska långt ni åkte får jag säga :-)

/Jennie

skriven
#5: Sofie

Vad kul med Ikea! Är nyfiken att se hur bordet ser ut :) Var själv på Ikea i torsdags med min mor och ska dit igen på onsdag med några vänner... men Ikea kan man väl aldrig bli mätt på! hihi. Hoppas du haft en skön helg. Kram, Sofie

skriven
#6: Sofie

Vad kul med Ikea! Är nyfiken att se hur bordet ser ut :) Var själv på Ikea i torsdags med min mor och ska dit igen på onsdag med några vänner... men Ikea kan man väl aldrig bli mätt på! hihi. Hoppas du haft en skön helg. Kram, Sofie

skriven
#7: Isabels värld

Alltid kul med en tripp till Ikea =) Grattis till vinsten hos Dahlarna!! Kram Pernilla

skriven
#8: jenny

vad härligt med ett spontanbesök sådär:-) Bordet är himlans snyggt!! Kram/jenny

skriven

Kommentera inlägget här :