Jag undrar...

...om någon på Telia läser min blogg. I eftermiddags när jag och flickorna kom hem stod det nämnligen en bil från ett lokalt elföretag utanför vårt hus. Ut ur bilen kliver en man som säger att han på uppdrag av Telia varit och fixat vårt internet genom att byta ut några kablar nere vid elcentralen. Han ber mig gå in och kontrollera internet och mycket riktigt - det fungerar. Hastigheten är ännu inte den bästa, men så länge det går att blogga och surfa är jag nöjd :-) Det känns ändå inte som om den här internethistorian kommer att sluta här, eftersom mannen påpekade att det grävs mycket häromkring just nu.

Årets första julklapp har inhandlats. Jag kan avslöja att det är lillsessan som ska få den av sin mormor och plastmorfar, men om vi skulle släpa den hela vägen hem till dem skulle inga andra julklappar få plats... Ni ser vad det är va? Jag kan avslöja att mamsen var med och bestämde färg för att den skulle passa in på ett visst ställe ;-)



Nu väntar strax en skön stund i soffan framför Äntligen Hemma. Jag gissar att jag inte är den enda som snart lämnar datorn för tv:n?

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Lina

Vad är det där för något?! En saccosäck eller vad? Det var då iallafall nåt stort! Kramis

skriven
#2: Mari

Trist när internet krånglar, har lite problem själv men det är för att jag kör trådlös och signalerna går väl inte fram lika bra nu när hårddisken står i garderoben och rouetern i köket.

Hoppas det kommer att funka nu iaf!



Kram!

skriven
#3: Lotta

kan de vara en fatboy månne???

skriven
#4: dahlarna

En silvrig fatboy kanske???



Jag har precis varit & fått akupunktur i armbågen.. Är såååå trött! Sedan jag började med akupunktur förra veckan har jag blivit extremt kvällstrött (och kvällarna är ju min datatid!!!) & trött några timmar efter behandlingen. Idag har vi öppet hus på skolan, så jag kommer inte hem förrän 21.30 ikväll... Tänk att ha det så jämt - att komma hem efter att barnen har somnat! Åhh så tacksam jag är att jag har det jobb jag har!



Såg jag ut som du trodde???? ;-)



KRAMISAR!!!!

skriven
#5: dahlarna

Du har fått något av mig... :-) Kolla på min blogg! KRAMISAR!!

skriven
#6: fru Sätterlund

Vilken mysig klapp lillsessan får. Skulle också gärna vilja ha en sån... :)

Kram

skriven
#7: Mallaco

Det är så tråkigt när internet krånglar men ack så skoj med julklappar. Lilltjejen kommer bli toppenglad för mormors och plastmorfars present!!!

skriven

Kommentera inlägget här :