Bilder kommer...

I dag har vi varit i gamla hemstaden och alltså fått några biltimmar igen. 20 mil sammanlagt blev det i dag, men det var det värt. Jag och flickorna fick nämnligen några trevliga timmar hos min syster och hennes kille medan Mathias hjälpte till att måla i sin farmors gamla hus.

När vi kom hem passade jag på att fota nya soffbordet men mitt i fotograferandet laddade kamerabatteriet ur. Ni får därför vänta lite till på bilderna, men jag hoppas hinna lägga upp dem senare i kväll när batteriet laddat klart och innan M ockuperat sig vid datorn... Jag har också en massa att ta igen när det gäller att läsa alla era härliga bloggar, för det har jag inte heller hunnit denna helg. Kram på er!

Kommentarer :

#1: Petra

Nyfiken jag blev nu på ditt nya soffbord :)

skriven
#2: Lisa

Spännande det ska bli att se soffbordet! Vi har nog lite internet telepati.. för mitt åkte ute ut på bloggen idag :P KRAM

skriven
#3: dahlarna

Ni kan det där med bilresor nu...;-)! Tur att barnen gillar att åka bil (verkar det som att de gör iallafall). Vi har vår familj otroligt utspridd, så vi åker också mycket bil. Som tur är tycker barnen om att åka & är duktiga att sysselsätta sig själva i bilen.



Ser fram emot att se dina nyinköpta IKEA-grejer!



KRAMISAR!!!!

skriven
#4: Sofie

Attans med kamerabatteriet. Att det alltid ska lägga av i tillfällen man inte vill :) Är jättenyfiken på att se bordet! Med din bra smak kan jag bara tänka mig att det är fint.



Kram, Sofie

skriven

Kommentera inlägget här :