Är det sant?!

På telia sa de att vi nog skulle få vänta i fem arbetsdagar innan vi fick internet igen, men nu plötsligt när Mathias kollade så fungerar det igen. Jag som hade förberett mig på flera dagar av svår abstinens och så är jag tillbaka redan nu. Härligt, men jag vågar inte hoppas allt för mycket för här grävs det för fjärrvärme lite överallt...

KRAM på er!

Uppdatering: nu i kväll är vårt internet väldigt segt och knaggligt, så helt ok verkar bredbandet och linjerna inte vara.Jag har försökt kika in hos många av er men det har tyvärr gått mindre bra. Vi ses när vi ses helt enkelt!

Kommentarer :

#1: Mari

Nu får du nog lugna ner bloggandet när du t.om drömmer mardrömmar om kommentarer......

Jag som är så galen i vitt......



Kanske hade varit bra om bredbandet låg nere några dag......fniss! Fast abstinens är inte att leka med.



Kram på dej!!

skriven
#2: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Störande med internet som krånglar, sånt ska bara fungera! Hoppas att det löser sig snart! Ha en bra dag! Kram

skriven
#3: Tjohalias blogg om inredning

Jag håller tummarna att ert internet håller i sig.

Kram Sandra

skriven

Kommentera inlägget här :