Kvicknat till och går direkt på...

...en utmaning som jag hittade hos Pysselprinsessan. Min bloggfantasi är inte så stor efter allt snor(ande) så jag tänkte det kunde vara lite kul en kväll som denna.

När gick du upp idag? Kl 06:00 ville Ebba att vi skulle kliva upp. Gääsp!
♥ Diamanter eller pärlor? Ehh... inte så bortskämd med någon av dessa.
♥ Senaste filmen du såg på bio? Var på bio senast i söndags (vilken skräll) och såg "What happens in Vegas"
♥ Favorit TV - program? Greys Anatomy
♥ Vad åt du till frukost? Yogurt med müsli
♥ Vad är ditt andranamn? Susanne
Din favoritmat? Allt möjligt, men tacos och min pastasallad med bacon går alltid hem.
Vilken mat gillar du inte? Jag gillar inte leverbiff.
Vilken är din favorit - CD för tillfället? Ingen särskild faktistkt.
Vilken bil kör du? Toytota Corolla
Vilken är din favoritmacka? Subways kycklingbröst på mörkt bröd
Vilka mänskliga drag kan du bara inte med? Falskhet och översitteri.
Vilka är dina favoritkläder? Kjol eller sköna jeans.
Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? Någon storstad i USA.
Favoritklädmärke? Har inget speciellt.
Var vill du dra dig tillbaka? I ett hus vid havet.
Favorit tid på dagen? På kvällen när sessorna somnat.
Var är du född? Skellefteå BB.
Vilken är din favoritsport att se på? Hockey
Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola.
Fotboll eller ishockey? Hockey igen.
Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Måste vara morgonmänniska med en sjumånaders tös.
Pedikyr eller manikyr? Manikyr.
Några spännande nyheter att berätta för oss? Nja, att Mathias åker till Stockholm nästa vecka är väl nyaste nytt här.
Vad ville du bli när du var liten? Det varierade mellan åren, allt från att jobba i klädaffär till lärare (och det blev jag!)
Bästa barndomsminnet? Vilken svår fråga, har så många bra.
Varit i Afrika? Nej, tyvärr.
Nånsin rullat in någon i toapapper? Jo, i någon tävling på fest. Kvällen innan studenten rullade vi in vår klassföreståndares bil i toapapper. Det är ett härligt minne!
Varit med om en bilolycka? Jepp, varit passagerare vid en krock och kört av vägen själv en gång.
Favoritdag i veckan? Fredag.
Favoritblommor? Tulpaner och hjärtan på tråd. Garderobsblommor för att de är så tåliga!
Favorit - snabbmatsrestaurant Sibylla eller kinamat? Kinamat.
Äger du en cykel? Ja, en blå Monark.
Vem fick du senaste mailet från? Min vän Marie.
Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? OM jag skulle göra det så kanske IKEA.
Läggdags? Runt 23.00.
Senaste personen du delade en middag med? Min kära familj.
Vad sysslar du med just nu? Kollar alla bloggar och umgås med Mathias.
Favoritfärg? Vitt, svart, grönt.
Hur många tatueringar ? Två stycken.
Till sist: Jag utmanar alla som vill! (Härmar dig här pysselprinsessan!)

Kommentarer :

#1: lotta

kul att läsa!! rolig utmaning! sa du har tva tatueringar!! vill se!! :-)

skriven
#2: Sofie

Rolig läsning :) Tror jag ska anta den jag med!

Kram, Sofie

skriven
#3: Pysselprinsessan

Kul att läsa lite mer om dig! Kul att du hänger på!



Fina grejor från Ellos förresten! Kul att köpa lite till sig själv! Ska kanske ta mig en kik oxå! :)



Kramar

skriven
#4: dahlarna

Hej!

Jag är jättenyfiken på hur du gör de små hjärtanen i din text! Vore jätteglad om du kunde delge mig det!

Tack på förhand!

skriven

Kommentera inlägget här :