Hallinspiration

Vi har tänkt oss att bygga något sorts förvaringssystem i hallen i nya huset, men lite smått och gott behövs såklart också. Hos IKEA finns som alltid intressanta produkter som passar in i mitt tycke och i min smak.

Trones skoskåp, 3 st för 299 kr


Frän hatthylla 79 kr

Frän skohylla 79 kr


Jag hittade även dessa söta väskor (påsar) som jag gärna skulle kunna tänka mig att bära på i sommar. Min favorit är den vita med blommor på. Vilken gillar du bäst?

Dimpa väska, 15 kr

Bilder: ikea.com

Kommentarer :

#1: Pysselprinsessan

Vad roligt med alla funderingar!! Jag kan bara gissa att huset tar upp ganska mycket av eran tid och era tankar just nu! :)



Den med blommor skulle jag oxå välja på stranden, men den svartvita skulle jag välja för källsortering!! :)



Trevlig helg!

Kramar

skriven
#2: Lotta

skoskap e ju sa smart tycker jag.. hatar när alla skor star framme och tycker de e svart att hitta snygga skohyllor.. sa jag gömmer dem hellre i skap :-) kram

skriven
#3: Pysselprinsessan

Svar: Nej, den är lättskött. Speciellt om man som jag inte är så bra på att vattna!! ;)



Kramar

skriven
#4: Malin

Det skoskåpet har vi. Det är superpraktiskt!!! Kram

skriven
#5: Emmy

Hej!



Vill du sälja hatthyllan o skohyllan?



mvh emmy

skriven

Kommentera inlägget här :