Dagens ögonshopping

Ni skulle bara veta hur det kliar i fingrarna på mig nu, men jag är så duktig och håller mig från att köpa allt fint jag ser i butikerna nu. Det känns som om det är bäst att vänta tills vi är på plats i huset och vet vilka tapeter och färger vi kommer att ha. I eftermiddag har jag i alla fall ägnat mig åt lite ögonshopping på Strömpilen här i Umeå. Hemtex besöktes bland annat och där såg jag en hel del roliga sommarprodukter.


Sittkuddar, två för 99 kr


Plastglas, tillbringare, fat och skålar, perfekta för sommarens saftkalas med barnen.

Johanna Lundqvists produkter för barn är helt klart en ny favorit.


Vänta bara tills flytten är avklarad, då har jag massa rolig shopping att sätta händerna i :-)

Bilder: hemtex

Kommentarer :

#1: Sandra

Det är inte lätt att hålla sig alla gånger. Hur länge är det kvar innan ni flyttar? Kram Sandra

skriven
#2: Lina

Du är ju en shopoholic kära syster!! Men trevlig läsning!

skriven
#3: Monika

Förstår att du längtar tills ni flyttat till huset. Alltid kul med inredning. Måste nog titta in på hemtex, såg ut att finnas en del trevligheter där. Ha det bra!!!

skriven
#4: soffie

Å va mycket roligt och snyggt,

hoppas du får en bra tisdag!

skriven

Kommentera inlägget här :