Köpt ett hus

Det har varit ett par intensiva dagar med husvisningar och bankbesök, men nu har jag köpt ett hus i alla fall.

Storleken är perfekt.

Läget kunde inte vara bättre.

Alldeles nyproducerat är det.

Trevlig omgivning.

De som bor runt omrkring är världens goaste människor.

Priset var det rätta.

Ingen budgivning krävdes.

Är ni nyfikna på köpet? Bild kommer här:
















image107

Ett litet dekorationshus från Village som kostade 49 kr tror jag ;-)

Det finns däremot två riktiga hus som vi är intresserade av, men budgivningen verkar bli typ samtidigt så nu har vi massor att fundera över. Det ena huset ligger i ett barnvänligt villaområde och själva huset är nyrenoverat så det är princip bara att flytta in. Badrummet i detta hus är helt underbart. Det andra huset ligger också i ett barnvänligt villaområde, men kräver lite mer renovering. Tomten här är mycket större och huset har också två inglasade uteplatser. Nu gäller det att vi funderar vad vi vill lägga pengarna på och hur vi vill ha det. Svårt, men samtidigt riktigt spännande och kul.

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Sandra

Oj så spännande!

skriven
#2: Jeanette

Hahaha, det hade jag inte väntat mig när jag skrollade ner:) Lycka till med husen.

skriven
#3: Pysselprinsessan

Vad spännande med husen! Å vad kul att din man har hittat ett jobb, även om ni måste flytta. Tyvärr ser det ju allt som oftast ut så nuförtiden. Man måste bli mer och mer flexibel, mobil och tillgänglig... Jaja, det ska bli intressant att följa flytten! Kramar till er!

skriven
#4: Madde

Hihi..vad fyndig du var, ska bli så spännande att se det riktiga huset sen! PUSS på dig!

skriven
#5: anna

haha du är ju för rolig du. Blev ju helt till mig innan jag fattade att det inte var ett riktigt hus :-). Det blir spännande att se vilket hus som blir ert nästa hem..
KRAM

skriven
#6: Frida

Ha ha där lurade du mig allt!

skriven
#7: Solis

Oh, så spännande. Jag kommer ihåg när vi låg i budgivning på vårt hus, massor av fjärilar i magen :) Ska bli så kul att följa vad som händer härnäst...

skriven
#8: Lina

Men lustigkurre! Jag väntade mig det fina huset på pirkgatan! Haha

skriven
#9: Malin

Hahahaha...jag gick på det:P Sen såg jag village huset:P Men jag läste även inlägget överst att ni ska buda på ett nu. Spännande! Blev det huset som krävde renovering eller det färdiga som ni ska bjuda på då? Kram

skriven
#10: Lisa

Roligt! :D Fint var huset också, hoppas att det budgivningen på das haus går bra! :D Fint fat det vita huset står på! Ha en trevlig söndag!

skriven

Kommentera inlägget här :