Inflyttningsfest

I kväll är det dags för inflyttningsfest hos min barndomsvän E och då får paketet som finns på bild i förra inlägget öppnas. Jag hoppas hon ska bli glad. Det ska i alla fall bli riktigt trevligt att få gå på fest, men när det blir dags för de andra att bege sig ut på krogen går jag nog hem i stället. Som ammande vet jag ju aldrig när jag måste upp i natt och så känns det faktiskt som om jag klarar mig utan krogbesök än så länge. Jag har varit på "sys" dagen till ära och hittat ett gott alkoholfritt öl, för jag tycker det känns lite festligare än att dricka läsk eller mineralvatten.

Vad ska ni andra hitta på i kväll? Melodifestivalen? Jag hoppas att tv:n kanske får stå på lite i bakgrunden, men annars får jag kika på reprisen i morgon. Ha en jättebra lördagkväll! KRAM

Kommentarer :

#1: Pysselprinsessan

Svar: Det var ett tag sedan jag köpte dem. Det var på Buketten. Jag var där idag (å köpte en jättefin porslinsblomma) men de fanns inte kvar tyvärr! :(

Ha en trevlig kväll! (Ni måste ju kolla på Björn iaf på festen!) Simma lungt! ;)
Kram

skriven
#2: Sofie

Alkoholfritt öl, se där! Visste inte att det fanns något sådant :) Här har det blivit Mello och massor av chipsätande ikväll. Hoppas du får det jättetrevligt på festen!

skriven
#3: jenny

Hoppas du hade en trevlig kväll igår. Själv så blev det melodifestivalen & götta:) Kram/jenny

skriven
#4: Malin

Åhh undra om den ölen är god??? Kram

skriven

Kommentera inlägget här :