Händer inte mycket

Just nu händer det inte mycket på bloggen av lite olika anledningar. En av anledningarna är att stora sessan är sjuk. Igen. Stackars gumman min. En annan anledning är att vi har en del att fundera på, så det blir en del spekulerande och prat här hemma just nu. Jag blir alldeles slut i hjärnan av hur mycket man kan fundera och vrida och vända på saker och ting. Uppdatering kommer så snart jag jag har mer tid och en klarare hjärna, för just nu bara babbelskriver jag visst... ;-)

Massa kramar till er mina bloggvänner!

Kommentarer :

#1: Sandra

Hoppas din lilla prinsessa kryar på sig och att allt annat ordnar sig. Stor kram!

skriven
#2: jenny

Hoppas på se dig snart igen med lite mindre funderingar. Hoppas storsessan kryar på sig. Kram/jenny

skriven
#3: Jeanette

Usch då! Min stora flicka är också sjuk... Haft feber hela helgen, bättre idag men får nog ta en hemma dag imorgon med... Krya på er!

skriven

Kommentera inlägget här :