Vi är packade

Det är inte någon fredagsdrink som spökar utan vi har verkligen kommit in i ett packningstillstånd just nu. Inget traditionellt fredagsmys blev det för oss i kväll så chipsen stod orörda i skåpet ovanligt länge. När sessorna somnat blev det packande för hela slanten och jag är imponerad över hur mycket vi hunnit under dessa timmar. Jag hoppas däremot att lördagkvällen bjuder på lite mer lugn. Det är trots allt två veckor kvar till flytten och M har inte fått semester än så i morgon kväll röstar jag på romantik i stället för flyttlådor. Ha en bra helg!


Snart är det hejdå till denna adress...

Bild: privat

Kommentarer :

#1: dahlarna

Spännande med flytt! Tråkigt att packa bara!

Ja, bokstäverna är verkligen SUPERsnygga! Jag har förberett & målat på väggen där de ska sitta idag. Imorgon ska de upp, innan middagsgästerna kommer! Kommer nog bilder på det på söndag på min blogg!

Hoppas romantiken flödar imorgon ;-)!



KRAMIS!

skriven
#2: Lina

Lycka till med packandet! Kommer förbi med plantan imorgon! Kram

skriven
#3: Sandra

Vad spännande att ni snart ska flytta! Ha en härlig helg ni också, kram Sandra

skriven
#4: Maria

Packa på...men vilken snygg dörr (hm, kanske för att vi har likadan...hihi), kram

skriven
#5: Malin Inspiration & design

Anna; TACK! Blev riktigt nöjd med dom. Jag hittade en kanna på Village likt den låga varianten, den kostade 199 kr. Denna gav jag 39 för, hade kostat 149 kr. :)

Detsamma! Kram

skriven
#6: Lisa

Hoppas att det blev lite romantik istället för lådpackning! :D Ni får passa på att mysa i soffan nu för sen kommer all träningsvärk när alla lådorna är flyttade. USCH glömmer aldrig vår flytt, hemskt! :D KRAM

skriven
#7: Sandra

Svar: Det kommer bilder imorgon på mina inköp :)

Jag fick tipset att använda lecakulor eftersom de håller fukten bra och då gör det inget om man vattnar för lite eller för mycket (bara man inte dränker blomman i vatten eller helt glömmer bort att vattna). De är bra för alla sorts blommor. Så nu använder jag Lecakulorna till våran omplanterade Monstera. Ha en härlig söndag du också! Kram Sandra

skriven
#8: ou

Hoppsan, Vi bor ju nästan grannar! Vi bor på 201 fram tom 14 mars då vi får flytta in i vårat nya hus som ska byggas på Tavleliden i höst/vinter. Följ gärna bygget på min blogg. Vart flyttar ni och vad har ni köpt för hus?

skriven

Kommentera inlägget här :