Sex and the city - äntligen!



Från att bara ha följt serien sporadiskt när den var ny har jag nu blivit ett riktigt inbitet SATC-fan som ivrigt följer reprisavsnitten på trean varje onsdag kväll. Därför har jag också längtat massor efter filmens premiär och nu i kväll är det äntligen dags för mig att gå och se den. Vi är nu tillbaka i Umeå, vilket är tur för på den lilla ort där jag är uppvuxen lär den inte visas riktigt än. Min syster och hennes kompisar har varit så snälla och bjudit med gamla storasyster och jag ser fram emot en kväll med frosseri i kärlek, vänskap och snygga kläder.

Uppdatering, nyss hemkommen från bion. Väck mig inte... jag vill fortsätta drömma att jag är Carrie Bradshaw en liten stund till. Filmen var fantastisk - ni måste se den! Punkt slut. Godnatt!

Bild: fashionmagdaily.com

Kommentarer :

#1: Sofie

Tack, jag är själv jättenöjd med brödburken. Jag är lite avundsjuk på dig som sett filmen, ska dra med mig syrran någon dag.

skriven
#2: Sandra

Jag såg filmen idag, den är så bra! Kram Sandra

skriven
#3: Rebecka

Jag har också sett filmen, tyckte också den var riktigt bra!

Ha en bra dag!

Kram Rebecka

skriven
#4: Askungen

Älska Samantha...

skriven

Kommentera inlägget här :