Fulbilder och fina fyndet

Egentligen borde jag väl inte visa hur det ser ut hemma hos oss just nu, men i brist på annat bjuder jag på ett par bevis på hur det kan se ut för en familj mitt i flyttstöket.


Här i datarummet staplas flyttkartongerna allt eftersom de packas.


Bokhyllorna som stått i datarummet har flyttats ut i vardagsrummet och här syns deras fina baksidor... Den inre Malmbyrån har jag lyckats tömma och packat allt. På byrån står fler saker och bara väntar på att säkert placeras i en flyttkartong. Det är alltså inte ett försök till något nytt inredningsarrangemang.

Tidigare i dag var vi på Maxi och gjorde veckans storhandling. Där har de bra rea på hemartiklar just nu och jag fyndade en träbricka jag länge kikat på.


29,90 - vilket fynd!

Med två små busiga sessor (varav en nu kryper och reser sig upp mot allt) har jag ännu inte haft tid att plantera om våra blommor, men i dag när vädret är så fint passade jag på att hålla till på uteplatsen med blommorna. Skönt att få det gjort!

Bilder: privata

Kommentarer :

#1: Sandra

Vad härligt att du gjort bort omplanteringen innan flytten, det är så lätt att skjuta på sånt (för mig iallafall) :)



Svar: Haha näe inget hemlig knep, snarare så att jag inte har så stor koll. Kram Sandra

skriven
#2: Camilla

Usch, det där känner jag igen.. flyttröran. Det saknar jag inte! Dock är det ju fortfarande flyttkaos nere i vår källare. Men vi ska väl försöka oss på de där lådorna nu.. Väntar hem boken Rensa i röran.. så när den är läst kanske det händer ngt i källaren också.. Där behövs verkligen rensas i röran ;)

skriven
#3: J o h a n n a - Inredning & pyssel

Vilken snygg träbricka! Det är alltid mycket att fixa inför en flytt. Ha en bra dag! Kram

skriven
#4: Annika

Vilket superfynd - träbrickan är jättefin! Åh, alla dessa kartonger! Jag har också bott i flyttröra - flera gånger! Det är verkligen både roligt och jobbigt att flytta! ;)

skriven
#5: Sandra

Svar: Ja jag blev lite nervös, det hade inte varit roligt om ljusstakarna hade varit slut. Kram Sandra

skriven
#6: Pysselprinsessan

Lycka till med stökandet! Snart så... :)



Kramar

skriven
#7: Sofie

Spännande med flytten :) Om det inte vore för att man längtar till nya stället så mycket medan man packar skulle flyttpackningen och städningen vara världens tråkigaste göra! Kram, Sofie

skriven
#8: Lisa

Verkligen ett fynd! :D

Spännande att flytta men det tar på krafterna! kraam

skriven
#9: Pysselprinsessan

Svar: Hi hi! Jag hade köpt de prickiga oxå om inte sambon stoppat mig! Jag måste ta körkort snart så jag kan fara å handla själv ibland! ;P

skriven

Kommentera inlägget här :