Nu har vi nycklarna!!!

I dag blev huset vårt och det känns såklart hur bra som helst :-) Så fort vi klev över tröskeln fick jag samma hemmakänsla i magen som jag fick på visningen för snart tre månader sedan. Det är helt enkelt så att det är VÅRT hem och så ska det vara en lång tid framöver. De tidigare ägarna hade städat alldeles utomordentligt fint och vi fick en genomgång av det viktigaste innan det var dags för dem att åka i väg. Det kändes nog lite sorgligt för dem, även om de redan har nytt boende och absolut inte vill ha det på något annat vis.

Internet kommer nog inte i gång förrän om tidigast åtta dagar, men så fort vi är uppkopplade är jag såklart här för att uppdatera. Ha det så bra till dess alla underbara bloggläsare och vänner! Håll gärna en liten tumme för oss under vår flytthelg. ÄNTLIGEN!

Kram på er!

Kommentarer :

#1: Madde

Hej vännen! Vad kul att ni har fått nycklarna! Hoppas att allt går bra med flyttandet, tänk äntligen har ni ett hus!!! Lite avundsjuk är jag allt, så kul när allt är nytt. PUSS

skriven
#2: Sandra

Åh så roligt!! Lycka till med allt, kram Sandra

skriven
#3: Jeanette

Vilken känsla! Kan bara föreställa mig hur det är! Stort grattis och hoppas att allt flyter på smidigt, inklusive internet uppkopplingen så vi får tillbaka dig snart;)

skriven
#4: dahlarna

Åh vad härligt att få nycklarna til egna huset!!! GRATTIS! Lycka till med uppackning & allt som hör till när man har flyttat. Väntar med spänning på nya inlägg & bilder från huset! KRAMISAR!!!

skriven
#5: Fridasfunderingar

Så härligt med en sådan känsla!

Lycka till med flytten!



Kram!!!

skriven
#6: Mari

Visst är det härligt när man känner att man landat.

Ska bli kul att följa er!

skriven
#7: Camilla

Vad skönt att det var fint städat och att ni fick en liten visning.. Dt var annat än när vi kom till vårt hus.. O_o

Ska bli kul att höra mer sen.. :D

skriven
#8: Sandra

Lycka till med flytten, spännande! Kram

skriven
#9: Jenny

Hej tjejen!! Jag är fortfarande på semster, nu på västkusten, så bloggandet ligger i stort sett nere för tillfället. Vi styr hemåt om några dagar och då ska jag ta upp bloggandet igen. Vad mycket du hunnit blogga om, jag har en del att läsa ikapp. Och att ni redan fått nycklarna. Vad fort tiden gått helt plötsligt, tycker jag då (kanske inte ni som väntat och längtat eller?!) Så himla roligt för er!!! Jag längtar efter uppdateringar från huset då ni kommit i ordning lite. Åh vad ni kommer att trivas. Det är jag övertygad om! Många kramar Jenny

skriven
#10: Lotta

vad spännande!!! Grattis och lycka till.. massa jobb men även massa roligt framför er!! just nu känner jag inte attjag vill flytta igen förrän om 10 ar... ;-)

skriven
#11: Sofie

Vad härligt att det känns bra! :) Toppen! Ska bli spännande att sen få se bilder från nya boendet :) Kram!

skriven
#12: carola

Välkommen till Örnsköldsvik:)Hoppas ni kommer att trivas här i sköna Höga kusten:)///Kram

skriven
#13: Annika

Vad kul! Det är verkligen en speciell känsla att äga sitt första hus!

skriven

Kommentera inlägget här :