Fyndat snett

Nej, jag är inte sponsrad av ICA MAXI, men nu tänkte jag visa ännu ett fynd jag gjort på deras sommarrea. För 9,90 fick jag denna gråa prickiga skål. Att den är lite sned och vind märkte jag först när jag kom hem, men med lite frukt eller annat i gör det kanske inte så mycket. För det lilla priset kan jag nog stå ut med det menar jag.



Som ni förstår kretsar det mesta runt flytten nu, bara 10 dagar kvar!!! I morgon går vi ner på ensiffrigt i nedräkningen, helt otroligt! Isa-tavlan som jag beställt kom förresten i går och den var precis så fin som jag tänkt mig. Jag gick med den till Gallerix och fick den inramad i en vit ram med en gång och nu ligger den inpackad i säkert förvar tills den får hängas upp i nya hallen.

Foto: privat

Kommentarer :

#1: Malin Inspiration & design

Anna; Ja det har vi verkligen haft!En riktig mys & päsdag. :D Hoppas ni får lite värme ni med där uppe. Här ska det visst bli sämre snart igen. :( Så man får passa på att ta vara på att vara ute en massa nu. :)Är jättenöjd med zinkisarna! :) Jag har med fyndat lite på Maxi på sistone. :) Dom har en del schyssta inredningsprylar nu för tiden



Kram

skriven
#2: dahlarna

Vilken söt skål. Med lite saker i kommer man absolut inte att tänka på att den är lite sne.



Kul med Isa-tavlan. Får se bild på den senaer hopas jag, när den sitter uppe efter flytten!



Nu närmare det sig! Måste vara skönt att det är nere på ensiffrigt! :-)



KRAMISAR!

skriven
#3: Sandra

Den skålen var ju jättesöt, och vilket fynd sen! Hälsningar Sandra

skriven
#4: Mari

Vilka fina fynd du gör på Maxi.

Vårt Maxi i Jönköping har inte mycket sånt kvar nu tyvärr, tyckte de hade mycket fint innan till bra priser men nu är det inget sånt kvar knappt, trist.



skriven
#5: Pysselprinsessan

Vad lustig att den var vind! Mina var inte det... tror jag... Hi hi! De är ju fina hursomhelst!

Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :