Blomma är på väg!

Tidigare i veckan fick jag äntligen tummen ur och klickade hem rullgardinerna från Frapp. Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Jag har länge vetat att jag vill ha dessa i blivande köket, men ändå har jag inte beställt dem i god tid. Nu är leveranstiden på cirka tre veckor, så någon vecka får vi klara oss utan köksgardiner. Samtidigt som jag beställde rullgardinerna klickade jag även hem de matchande servetterna. På dem är leveranstiden inte alls lika lång och i går ringde en trevlig tjej från Frapp och sa att jag skulle få dem levererade hit till den gamla adressen innan vi flyttar. Då kan vi i alla fall torka oss om munnarna innan vi får njuta av blomma i fönstren också.



I dag ska jag och mina flickor besöka 4H-gården här i Umeå. Vi ska träffa några andra mammor som jag umgåtts med på öppna förskolan och detta blir nog sista träffen som vi kan vara med på. Det känns allt lite vemodigt... men solen skiner och även om de varnat för sämre väder hoppas jag vi hinner njuta av en mysig utedag bland kaniner, grisar, hästar och getter.

Bild: frapp.se

Kommentarer :

#1: dahlarna

Servetterna är superfina! Ska bli spännande att se när gardinerna kommer på plats! Hoppas att ni får en superhärlig helg! STOR KRAM från mig!!!

skriven
#2: Mari

Frapp verkar ha en otrolig service, jag deltog i någon fråg-sak som var en slag tävling om deras hemsida och fick jättefina servetter som tack, blev verkligen överraskad. Rullgardinerna från Mairo är superfina. Önskar mej såna men vet inte vem jag ska önska mej dem av.....

skriven

Kommentera inlägget här :