Vilken känsla...

...det är att sitta och titta på tv denna fredagkväll motför tidigare. Vi är verkligen så nöjda med alla våra nya möbler, det vill säga tv-bänken, malmbyråerna och väggvitrinskåpet. Vilken skillnad! Förrådet och datarummet har fått sig en uppryckning också, så nu tar man sig till och med in i förrådet. "Fengshuia" är ett nytt verb i vår familj och det känns verkligen som en lättnad att vi har rensat bort en massa onödigt krafs. Jag har en tendens att bli lite nostalgisk och har svårt att kasta vissa saker, så dem gömmer jag i nån förvaringslåda där jag vet att M inte kommer att kolla. Inte för att sakerna är hemliga för honom, men för att han tycker att jag samlar på mig alldeles för mycket skräp.

Jag vet att jag är seg, men  bilder kommer så småningom. Ha tålamod!

I övrigt mår vi bra hela familjen. Min stora sessa hade 4-årskontroll i dag och det gick som en dans. Hon både ser och hör bra samt behärskar den motorik som en fyraåring ska. Inte för att vi trott något annat, men det är ju alltid skönt att få det bekräftat. Att stå på ett ben på befallning gick hon dock inte med på, men man ska ju inte ställa upp på vad som helst :-D

Trevlig helg!

Kommentera inlägget här :