Tjejmiddag

image14

I kväll ska jag och lilla sessan på tjejmiddag hos min kompis S och hennes dotter. Ytterligare en kompis S kommer dit och henne har jag inte träffat på länge, så det blir skoj :-) Massa kramar till lala som tyvärr blivit sjuk och inte kan komma.

Bilden visar för övrigt lilla E:s favoritsysselsättning just nu. Är det inte bitringen hon har i munnen så är det fingrarna eller till och med hela handen. Mamsen är lite nervös över att hennes tuggande beror på att en tand är på gång, för jag minns hur ont det gjorde när stortjejen fick sin första tand vid fem månaders ålder och bet sin ammande mamma. Nu är lillan bara drygt tre månader än, men jag har ju träffat bebbar som fått sin första tand redan då och jag vore glad om jag fick ett par bitfria månader till.

Vad ska du göra i kväll?! Några roliga helgplaner? Lämna gärna en kommentar, så blir jag jätteglad! ;-)
Ha en riktigt bra fredagkväll! Puss och kram

Bilden på lillsessan är naturligtvis min egen.

Kommentarer :

#1: Madde

Hejsan vännen! Hoppas du får jättekul på tjejmiddagen! Själv sitter jag framför Let's dance... Vilken fin klänning lillsessan har på sig :-) PUSS

skriven
#2: Anna

Ja Madde, visst är klänningen fin?! :-D Hon är så söt i den, så tack än en gång!

skriven
#3: Fridasfunderingar

Hoppas tjejmiddagen var trevlig!
Ha en skön helg!
Själv laddar jag för min väns möhippa.

Kram!

skriven
#4: lala

Snyyyft! Jäkla magsjuka!Idag känner jag mig lite bättre, men är trött och seg som tusan...har svårt för att få i mig nån mat:/ Vi får planera in en annan dejt! Kram

skriven
#5: jenny

Har precis hittat hit:-) trevlig blogg,kommer gärna tillbaka:-) ruskigt snygg tvbänk hade ni, skulle själv vilja ha nånting liknande.

skriven
#6: Anna

Frida: Tjejmiddagen var jättemysig :-) Jag hoppas att möhippan var skoj. Vad hittade ni på för spännande?

Lala: Så typiskt att du var sjuk i fredags. Hur är det nu? Jag hoppas att magsjukan gått över nu och att du känner dig piggare. Vi måste absolut planera in en annan dejt snart! Kram på dig

Jenny: Vad kul att du hittat hit och tack för komplimangen :-) Du är så välkommen tillbaka! Ja, jag är jättenöjd med tv-bänken, men så fick jag vänta på den tills jag trodde jag skulle gå under. De skickade den först till fel EM-butik och sen fick vi vänta ytterligare två veckor på att den skulle hamna rätt. Typiskt... men nu står den äntligen i vårt vardagsrum.

Kramar i massor!

skriven
#7: lala

Klart du får länka!:) Idag mår jag bättre så imorrn är jag fit for fight på jobbet igen (eller så inte....)

skriven

Kommentera inlägget här :