Sov du lilla...

...videung. I dag var jag på stan alldeles själv en sväng. Jag hade ärenden till apoteket och då måste man ju passa på :-) Jag hittade lite smått och gott, bland annat två videkisskvistar för tio kr styck på interflora. Där inhandlades även den söta blomman hjärtan på tråd som nu står i en cultkruka på hyllan i köket. Till min stora glädje hittade jag en blomstercheck i plånboken som min kära mamma gett mig på alla hjärtans dag för tre år sedan och som skulle gå ut i februari i år. Mina blomsterinköp blev alltså i stort sett gratis. Det var på håret att jag hann utnyttja den, men tack söta mamma!

På mique var det rea på många fina saker och där fyndade jag två förvaringslådor i cool princess-serien till min stora sessa. Till mig själv köpte jag en ljuslykta som nu pryder vardagsrumsbordet.

Som alltid när jag är på stan måste Mias Lustgård besökas och nu är favoritbutiken fylld av Cult Designs nyheter, däribland deras nya serie för barn. Ett litet presenttips inför lilla E:s dop kanske?! ;-)

image13
Bilden är lånad från odla.nu

Nu sover mina flickor sött, så nu ska jag surfa runt en stund innan det är dags för amning och sen skönthetsömn. Sov gott!

Kommentarer :

#1: Fridasfunderingar

Ett ställe jag riktigt saknar sen min Ume tid är just Mias Lustgård. Så mysigt stället med så himla fina grejer!!!

Trevlig kväll (ooops...natt måste jag väl säga)

skriven

Kommentera inlägget här :