Snuvigt

I dag får min stora sessa stanna hemma från dagis. Hon blev väldigt snuvig och nysig i går kväll och var fortfarande det i morse, så då stannar vi hellre inne och myser och hoppas att det inte blir värre. På lördag är det nämnligen dags för 4-årskalas med några av hennes kompisar och det vill hon ju för allt i världen inte behöva ställa in. Hon har ingen feber och är än så länge rätt pigg, så jag hoppas verkligen att det bara är en kortare förkylning. Lilla sessan var lite snorig i förrgår, men det kan ju ha varit en följd av vaccinationssprutan i måndags.

Det får helt enkelt bli en lugn innetorsdag i dag. I detta regnväder blir man ju då allt annat än sugen på att gå ut. Kanske lyckas jag äntligen byta gardiner i köket, för jag har ännu inte lyckats med det. Alltid har det varit en massa annat, eller så har jag valt att softa i soffan i stället. Som småbarnsmamma gäller det att prioritera rätt... :-)

Ha en jättebra torsdag!
Kramelikram

Kommentera inlägget här :