Shoppat och pysslat

Dagens yrväder med en massa snö gjorde att jag mestadels hållit mig inomhus, men en liten shoppingtur vågade jag mig allt ut på. Själva anledningen till shoppingturen var att köpa ett sidenband till E:s dopklänning, men jag kom också hem med lite annat kul ;-)

Två ljuslyktor för endast 29 kr styck på BOOM

image24

Fat/kruka för 69 kr på BOOM

image25

Sedan gick jag in på Buketten och köpte en murgröna och trassel och gjorde detta lilla blomsterarrangemang när jag kom hem:

image26

image27

Jag är ingen florist precis, men blev ändå ganska nöjd ;-)

image28

Nu ska jag i väg på OKQ8 och hämta ett paket från H&M som ligger där och väntar på mig. Tjoho!

Kommentarer :

#1: Caroline

Fina saker!

skriven
#2: atena

vad fina dom faten/krukorna var!

skriven
#3: jenny

Blev ju jättesnyggt:-) vad är det för läckra bollar i arrangemanget?
Kram/jenny

skriven
#4: Anna

Jenny: Tack! Jag vet inte vad bollarna heter, men det är sådana här som har långa stjälkar egentligen (typ som snöbollar på stjälk). Dessa är plastblommor som jag köpte på Hemtex i somras.
Kram

skriven
#5: Malin

Åhhh jag älskar fatet! vad fint allt blev! Kram

skriven
#6: Johanna

Va fint ditt blomsterarrangemang blev!

skriven
#7: Anna

Malin & Johanna: Tack, vad snälla ni är :-)

skriven
#8: Anna

Caroline och Atena: Jag har ju glömt att tacka er för de snälla kommentarerna :-) Det värmer!
Kram

skriven
#9: Pysselprinsessan

Kikar tillbaka... Riktigt fint arrangemang!! Kram

skriven

Kommentera inlägget här :