Mammabryderier

Vakna, amma, morgontoalett, lunch, amma, leka, tur med vagnen, amma, mellis, leka, middag, diska, gå på toa...
Typ så har min dag varit hittills. Vissa dagar känns det som om man får noll sekunder för sig själv och det är visserligen nu medan jag fortfarande ammar och lillsessan är så liten som det är så. Det är inte så att jag vill klaga, för jag älskar mina flickor över allt annat, men ibland känns det bara som om man bara är en mammarobot som går på rutin.

Nu vaknade precis lilla E, så rapport från det lyckade dopet kommer senare. Det är skönt att bloggen finns så att jag får lätta mitt hjärta ;-)
Kram på er!

Kommentarer :

#1: Madde

Hej vännen! Känner verkligen igen mig i din mammadag...tur att det blir bättre, man behlver ju itd för sig själv även om man självklart älskar sina barn. PUSS

skriven
#2: Anna

Madde: Ja, de är ju inte så här små och bundna vid en för alltid så det gäller att njuta också!

skriven

Kommentera inlägget här :