Koola jag...

Efter ett par dagars suktande och funderande klickade jag i går äntligen i väg min beställning från nelly.com
Det jag beställde var dessa jeans från koola Anna och hur bra passar inte det, som den coola Anna jag är?! Skämt och sido, här kommer en bild på byxorna:

image15
Bild från nelly.com

Nu hoppas jag bara att jag lyckas komma i dem också. Jag är alltid så nervös när jag ska prova byxor så här några månader efter graviditeten, för kroppen har ibland en tendens att inte se ut och kännas riktigt som jag vill. I min shoppingbag hamnade också en scarf och den är jag i alla fall säker på att den passar :-D

Hoppas din söndag varit skön hittills och att kvällen blir minst lika bra!
Kram

Kommentarer :

#1: jenny

vad snygg dom var...gillar när det är resår där nere. Tror jag måste gå in och kika på dom:-)
kram/jenny

skriven
#2: Anna

Jag gillar också när det är resår vid benslutet på jeans. Gå in och kika på dom, det finns många fina tvättar! :-) Kram

skriven
#3: Fridasfunderingar

Så roligt med nya kläder!
Självklart får du länka, jag gjorde det till dig utan att fråga. Fy vad jag är ouppfostrad! ;-)

vi hörs!

skriven
#4: Anna

Frida: Ha ha, jag tror inte alls att du är så ouppfostrad :-D Det är ingen fara att du länkade utan att fråga! Förresten, en kul grej som jag upptäckte i din länklista är att du länkar till min rara konfirmationspräst :-)

Kram

skriven
#5: Johanna

Tv-bänken kostar från 2995 kr (3995 kr i valnötsfaner), sideboardet 3995 kr, den höga byrån 4395 kr och den låga byrån från 3495 kr (4195 kr i valnöt).

skriven
#6: Johanna

Klart du får lägga till mig bland dina länkar, det är bara roligt!

skriven
#7: Charlott

Måste bara säga att jag köpte dessa också från Nelly för ungefär 2 veckor sedan.
Efter första tvätten så kändes det som om dem blev tajtare!. Så nu sitter dem tajtare. men igentligen ska dem ju sitta lösare...
men olika! Lycka till

skriven
#8: Charlott

Svar: Ja! Ingen fara. Tänk bara på att ta det lugnt med tvättandet. Igentligen ska man ju inte heller tvätta jeans ofta. Annars är dem jeansen väldigt fina.

Haha Tack så mycket, din blogg ser också mysig ut :)
här lär mig kolla in en hel del gånger framöver. Alltid kul med att läsa nya bloggaar!

skriven
#9: jenny

Hej anna.
Klart du får länka..bara roligt att du tycker om min blogg:-)
var in på nelly & kikade på jeansen...shit vad snygg dom är. Blev riktigt sugen på dom:-)
Kram/jenny

skriven
#10: Anna

Charlott: Du är så välkommen att kika in framöver :-) Jag håller med om att det är skoj med nya bloggar!

Jenny: Då länkar jag ;-) Nu är jag så spänd på att jeansen ska komma så att jag äntligen får prova dem!

Kram

skriven
#11: Lina

Det va superfina byxor syrran! Kanske jag också ska göra en favoritrepris och härma dig igen:) Nej jag skojar bara, ska smita in på nelly och kika iallafall!

skriven
#12: Malin

Hej! Snygga jeans!!! Tack för din snälla kommentar på min blogg! Det värmer gott! :)

skriven
#13: dahlarna

Supersnygga jeans! Passade de bra? Skönt att plagg som scarfar (heter det så??), alltid passar efter en graviditet... :-)
Ha en fortsatt superhärlig dag i vårsolen.

skriven

Kommentera inlägget här :