Köket

Här kommer några bilder från vårt kök i går kväll. Först ut är lilla E:s nya stol:

image18

Lite av köksbordet och fönstret

image19

Cultkruka med plastblomma från Mias Lustgård

image20

Kökshyllan

image21

Nya muggar och skålar inhandlade på Lagerhaus

image22

Låtsasäpplen från Village

image23

Det var alla bilder för denna gång. Vi har inte världens bästa kamera tyvärr, men jag hoppas ni kan titta på bilderna ändå ;-)

I eftermiddag ska jag och lillan på öppna förskolan med S och lilla M. Det blir skoj! Sen måste vi börja ta tag i dopförberedelserna på allvar, för dopet är på söndag. Förhoppningsvis är lilla E på bättre humör då än vad hon varit de senaste dagarna.

Ha en bra onsdag! Kram

Kommentarer :

#1: jenny

läckra kopparna var. håller med dig om färgen på stolen, den var snyggare på din bild.
Läste att du fått byxorna nu,vad kul att de passade så bra:-)
Kram/jenny

skriven
#2: Anna

Jenny: Ja och kopparna är så goda att dricka ur också. Det är ju verkligen skillnad på kopp och kopp :-)

skriven
#3: Johanna

Ni har ett fint kök, va roligt att få se bilder!

skriven
#4: Lina

Du har ju så fina saker och idéfull är du också! Jag hittade några fina ljusstakar på Mio, svarta med rutmönster som sticker ut. Dessa har du säkert sett. Ska nog åka till ikea nästa helg. Vill du att jag ska köpa något därifrån?
Kramis

skriven
#5: Anna

Lina: JAA!! Kära syster, det finns allt en del smågrejer jag vill att du ska köpa till mig på IKEA, men det kan vi väl kika på hemsidan tillsammans? Med vem ska du fara till IKEA? Ses och hörs snart! Kramis och pussis

skriven

Kommentera inlägget här :