Hundra tulpaner

Snart är det en månad sedan jag startade min blogg och i går nådde jag mitt första lilla rekord; exakt hundra sidvisningar under hela måndagen. För en rutinerad bloggare är detta såklart småpotatis, men för mig är det som sagt var ett rekord. Nästa mål att nå får kanske bli lika många unika besökare, som sidvisningar?!

Som tack till alla er som läser min blogg vill jag bjuda på dessa fina rosa tulpaner som var en del av dekorationen på E:s dopfika. Det är inte hundra tulpaner, men vi kan väl låtsas ;-)

image34

Kommentarer :

#1: Jenny

Vackert med tulpaner som dopdekoration. När vår yngsta döptes gjorde min duktiga svärmor (jobbar med blommor) ursöta blomdekorationer. Det gör ganska mycket att ha fina blomster på borden!

Vad glad jag blev att du ville lägga till mig på din länklista! Får ta mig i kragen och göra en sådan jag med. Jag är ju inte heller så gammal i denna bloggvärld.

*kram*

skriven

Kommentera inlägget här :