Döskalle

Min stora sessa skulle nog bli glad över att få ha dessa dekorer på sina garderober:

image39
Bilden är lånad från vimsadekor.se

Jag funderar på att beställa tre stycken tillsammans med några läckra förvaringstexter, också från vimsadekor.

image40
(Denna bild är också lånad från vimsadekor.se)

"Kläder" och "blandat" skulle jag beställa i så fall. Beställningen får däremot vänta till nästa vecka någon gång, eftersom jag och min kära syster funderar på att ta oss en tur till IKEA på söndag eller början av nästa vecka. Då lär en del pengar spenderas på småsaker, så vi får se om ekonomin tillåter en beställning :-D

Kommentarer :

#1: Malin

Jag funderar på ett väggord från "vimsa", men jag vet inte vilket...suck... Ja ramen verkar bli bra:) Är bara rädd att den ska bli för vit mot väggarnas vita färg. Hååller tummarna på att det ska bli bra! Kraaaaaam!

skriven
#2: Lina

Vilka läckra förvaringstexter. E blir nog superglad tror jag! Jo ikväll känns det i axlar och rygg vad jag gjort. Först ridit och sen core+ afro! Säg till när du är redo att hänga med! :)

skriven
#3: Jeanette

Hej! Jag beställde ett väggord från vimsadekor igår som min dotter ska ha. Har hennes namn i träbokstäver på en tavellist och under ska det stå:Your dreams will come true. Har beställt från vimsa innan och det har varit jättebra!
Kram

skriven
#4: Anna

Malin: Ja, det kan vara svårt att bestämma sig, för vimsa har ju så många fina väggord. Hoppas du lyckas välja ett! Är ramen färdig än? Jag håller också tummarna för att du ska bli nöjd. Ha det bra! Kram

Lina: Om nåt år kanske... :-D

Jeanette: Det är så fint med namnet på en tavellist och sen ett annat budskap till. Det skulle jag också kunna tänka mig till min stora tjej. Vad bra att du varit nöjd över det du beställt från vimsa. Kanske jag ska våga mig på en beställning då? Kul att du kikat in hos mig förresten! Kram

skriven
#5: jenny

dom har mycket snyggt därifrån.nästan för mycket så man får beslutsångest;-)
kram/jenny

skriven
#6: Jenny

Men oj, en ny webbutik för mig. Tack! Vad mycket fint det fanns!!! Vad häftigt att du funderar på döskalledekoren till storasyster. Har du sett döskallarna som min stora tjej har på sina garderober?! Beställde, vad jag trodde var ett 3-p för att ha på hennes 3 garderober, från panduro. Men så kom bara 2 och det var feltryck i katalogen. Men nu finns fler döskallar här hemma och jag ska måla så snart jag får tid och få upp den tredje.

Hoppas ni får en lyckad tripp till IKEA imorron.

Kram

skriven
#7: CrimsonAnna

Mysig blogg. Här kommer jag kika in igen:)

skriven

Kommentera inlägget här :