Stjärnklar helg

Himlen har inte varit särskilt stjärnklar denna helg utan mest dimmig, men vi har hittat två fynd med stjärntryck på. Vi hittade dem på Expo här i stan och de har nu fått varsin självklar plats i vårt hem.

image77

image78

Resten av hallen får jag visa vid ett senare tillfälle, för den andra mattan som ligger där just nu ska vi byta ut och den matchar inte alls med nya stjärnmattan. Jag får kanske ta mig en tur till Rusta?! Jag vet både en och annan bloggare som visat fina mattor därifrån till bra pris.

Annars har söndagen mest gått i städandets tecken, vilket har passat ypperligt i detta slaskiga söndagsväder. Kvällen ska jag spendera framför tv:n och bland annat tänkte jag kika på hur de har det i Köping. Ha en skön kväll alla bloggvänner!

Bilder:privata

Kommentarer :

#1: Perlan

Åh den kudden satt jag nyss och suktade efter inne på Nogautvalt! Dom är så fiiina!!
kram

skriven
#2: Anna

Perlan: Det var faktiskt när du tipsade om Hemma hos Tindra på din blogg som jag köpte min första stjärnkudde, så man kan nästan säga att du har medverkat till att jag nu utökat min stjärnkuddsamling ;-) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :