Favorittidning

image92

"Familjens nya drömtidning" - ja, för mig stämmer det verkligen. För er som inte testat ett nummer av Family Living än kan jag verkligen rekommendera er att göra det. Den innehåller en massa inspiration på hem och inredningsdetaljer som passar oss småbarnsfamiljer. I senaste numret är det badrumsspecial och jag fick verkligen inspiration, för i går kväll rensade jag och städade mitt badrumsskåp. Dels blev det rent och prydligt och dels blev det ett tillfälle då jag kunde göra mig av med mascaror som torkat ihop eller flaskor som varit öppnade i flera år och nu innehöll nån konstig gegga. Nu ska det bli kul att köpa nya fina flaskor att ställa på skåpet tillsammans med några fina ljuslyktor och kanske någon blomsterkvist.

Bild: privat

Kommentarer :

#1: Sandra

Den tidningen ska jag komma ihåg när vi skaffar barn, kram Sandra

skriven
#2: jenny

Har inte läst den faktiskt, just för att den verkar rikta in sig på barnfamiljer. Men den dagen vi får barn så kanske det blir aktuellt:-) Kram/jenny

skriven

Kommentera inlägget här :