Badrummet efter IKEA

Nu har jag äntligen fått en hylla till vårt badrum och jag måste säga att jag är så nöjd. Det känns som Lerberg från IKEA är som gjord för att stå där.

image54

Det enda som saknas nu är korgar att förvara småsaker och "udda" handdukar i. Varför kom jag inte ihåg att köpa det i söndags?! Nåväl, man kan inte komma ihåg allt...

Jag har inte visat nåt från vårt badrum innan, så jag passar också på att visa duschdraperiet som hänger framför badkaret. Det kommer från Lagerhaus.

image55

Resten av badrummet är bara skötbord och tvättmaskin och det är inte så mycket att se ;-) Läs: inte så bra ordning där för tillfället.

Just det, jag hittade en jättefin skylt för gäster/vänner på en webbutik jag besökte (har just nu glömt vilken), men innan jag kommer mig för att beställa den gjorde jag en egen provisorisk skylt:

image56

Det var allt för nu! KRAM

Bilder: mina egna

Kommentarer :

#1: Pysselprinsessan

Vilken kul idé med skylten till gästhandduken!!

skriven
#2: Anna

Pysselprinsessan: Vad kul att du tyckte det, pysselprinsessa som du är ;-)

skriven

Kommentera inlägget här :