Åtta år av love

För exakt åtta år sedan träffade jag och blev tillsammans med min hjärtevän och mina sessors pappa. Det kanske låter som en klyscha, men redan då visste jag att det var honom jag ville ha som far till mina barn. Nu sitter vi här, åtta år senare med världens finaste två sessor. Åren har gått och som i alla andra förhållanden (antar jag) har det gått upp och ner, men han är alltid min fasta punkt och trygghet i tillvaron. Jag älskar dig M!

Eftersom vi har en liten fyramånaders bebis här hemma blir det att fira åttaårsjubileumet hemma i lugn och ro framför melodifestivalen. Vi har köpt ost och kex och skåla ska vi absolut göra, fast i alkoholfritt vin.

image74

Den här bilden har jag lånat från hemma hos Tindra och samtidigt som den får illustrera dagens kärlekstema kan jag passa på att tipsa om en riktigt mysig webbutik. Den är väl värt ett besök. Jag har bland annat beställt min stjärnkudde i vardagsrummet därifrån.

Ha en kärleksfull lördagskväll ni också!

Kommentarer :

#1: Sofie

Så härligt när många bloggare skriver en massa fint om kärlek nu :) Man blir liksom lyrisk.
Söta hjärtan! Kram, Sofie

skriven
#2: jenny

grattis på 8-årsdagen i efterskott:-)
Hoppas ni fick en mysig lördagkväll.
Kram/jenny

skriven

Kommentera inlägget här :