Hemma

Efter många timmars bilåkande i går är nu jag och flickorna hemma i mitt barndomshem där vi ska fira jul i år. Mamma har pyntat jättefint och gjort massor av mysiga pyssel, så nu börjar julstämningen äntligen infinna sig. Mathias är kvar hemma, men kommer med bussen dagen före julafton. Just nu står han nog och tapetserar Ebbas rum som bäst. Det ska bli så skönt att det är gjort när vi kommer hem igen. Jag och tjejerna får pysslas om av släkten några dagar extra och Mathias får tapetsera i lugn och ro. En perfekt plan om ni frågar mig!

Om jag inte kommer mig för att blogga innan julafton passar jag på att önska er en GOD JUL & ETT GOTT NYTT ÅR!
Kramar i massor från ett vitt och kallt norrlands inland.

Kommentarer :

#1: mallaco

HA en mysig jul !!!!!





Kram kram

skriven
#2: jenny

Haha, en alldeles rätt arbetsfördelning om du frågar mig:-)



tar jullov från bloggen nu så jag önskar dig en riktigt god jul!

Kram/jenny

skriven
#3: Annette

GOD JUL!!!!



Kram Annette

skriven
#4: fru Sätterlund

God Jul och Gott nytt år! Njut ordentligt av Norrlandsvistelsen nu. Härligt att få bli lite ompysslad.

Kram Therese

skriven
#5: Mrs. b

Ha en jätteskön jul & nyår!

skriven
#6: Christin

God Jul!!

skriven
#7: Carro

God Jul vännen! Även jag har hittat hem till Sorsele och visst är det skönt att komma "hem" över jul. Hoppas ni får det superskönt och att tomten är snäll. Julkramen!

skriven
#8: Karin/Theas rum

Låter mysigt!



God Jul och Gott Nytt!!

skriven
#9: Carina - inspirera

Så mysigt det låter, och det är väl precis det julen handlar om: att ta det lugnt och vara tillsammans. Ha det bra!

skriven
#10: Annah

Ha en God Jul!

Kram Annah

skriven
#11: Linda P

DETSAMMA!!!! KRAM

skriven
#12: Sofie

Lät som ett bra upplägg det där :) hihi. Hoppas ni får en supermysig och trevlig jul! Kram, Sofie

skriven
#13: Number nine on Melon Lane

Ha en härlig jul. Kram

skriven
#14: Lisa

Vilket smart drag, mannen kanske gillar att få vara lite ena med tapetseringen också ju! Skönt att få det gjort och att det är klart tills ni kommer hem! Hoppas att ni får en underbar helg! Många julkramar!!

skriven
#15: Tjohalias blogg om inredning

Lovar att skriva en recension under januari.

Ha en riktigt God Jul! Kram Sandra

skriven
#16: Annika

God Jul! Kram!

skriven
#17: Isabels värld

Kul att du gillade vår gran =) Jag höll på en stund jag med innan jag fick kulgiralangerna på plats. Önskar dig en riktigt GOD JUL!! Kram Pernilla

skriven
#18: Number nine on Melon Lane

Kikar in och önskar dig en god fortsättning. Kram

skriven
#19: Kristina

Hej !



Det är er fd granne som tittar förbi och vill önska er en god jul och ett gott nyttår. Ni verkar ha fått till det jätte fint som om ni inte hade det redan innan...

Du vart finner man de stora bokstäverna att köpa vet ju att jag har sett det någonstans när jag har tittat runt visst har du köpt sådana? Du kan väl slänga i väg ett mail. Ha det bra. Kristina och Linn

skriven

Kommentera inlägget här :